וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: זה תאריך ההכרזה על סדרת האייפון 15

עודכן לאחרונה: 6.8.2023 / 11:08

אם להאמין לדיווח שפורסם בסוף השבוע, ייתכן שאירוע ההכרזה השנתי של אפל יתקיים בשבוע השני של חודש ספטמבר. וזה מה שמחכה לנו

הדמיה: אייפון 15. 9TO5Mac,
הדמיה: אייפון 15/9TO5Mac

כמעט שנה חלפה מאז אפל חשפה את סדרת האייפון 14 בחודש ספטמבר 2022, וכעת אנחנו מתקרבים שוב לחודש ההכרזה המוכר שם אפל עתידה לחשוף את הדור הבא - סדרת האייפון 15. את הדיווח, שטרם אושר על ידי אפל, מביא אלינו אתר 9to5Mac, ולפיו האירוע המדובר יתקיים ב-13 בספטמבר.

על פי מקורות שדיברו עם 9to5Mac, ספקיות הסלולר ביקשו מהעובדים לא לקחת ימי חופש ב-13 בספטמבר עקב השקה גדולה בעולם הסלולר. זה לא בהכרח אומר שמדובר באייפון 15, אך עם זאת ידוע שאפל עורכת את האירוע ההכרזה השנתי שלה במהלך חודש ספטמבר.

כמו כן, על אף שרוב ההכרזות של אפל התרחשו בעבר ביום שלישי, האירוע של השנה שעברה נערך ב-7 בספטמבר, יום רביעי. מכיוון שה-13 בספטמבר הוא גם יום רביעי, ייתכן שזה עשוי להיות התאריך שבו בחרה אפל לקיים את האירוע בחודש הבא.

מה אנחנו יודעים על הדור הבא?

אחד מהשינויים שיגיעו בדגמי האייפון 15 פרו הוא מסגרת בחיתוך חד עם קצוות קמורים - רעיון עיצובי שמזכיר גם את דגמי ה-MacBook Pro החדשים (בגודל 16 ו-14 אינץ'), שכוללים מעטפת עם סיומת מעוקלת בחלק התחתון. עוד נראה כי כפתור ההשתק האייקוני עומד לשנות את פניו, ובמקום כפתור הסטה, הוא יהיה כפתור לחיצה קפסטיבי, ויהיה צורך להפעיל לחץ כדי להכניס את הטלפון למצב שקט, בדומה לכפתור הבית באייפון 7, שעשה שימוש בטכנולוגיית Haptic. פרט נוסף הוא המעבר, לראשונה, לשקע טענה מסוג USB-C.

מחיריהם של הדגמים הבסיסיים, האייפון 15 והאייפון 15 פלוס צפויים להישאר כשהיו ב-799 ו-899 דולר בהתאמה, אבל דגמי הפרו צפויים להיות יקרים יותר. לפי האנליסט של ברקליס טים לונג, ההערכה היא שדגם האייפון 15 פרו יתחיל מ-1,099 דולרים (עם נפח אחסון של 256 גיגה-בייט) ואילו הדגם העילי, האייפון 15 פרו מקס יעלה 1,199 דולר (גם כן עם 256 גיגה-בייט) ואולי אפילו 1,299 דולר.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully