וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת טיקטוק נמצאה אשמה ברצח המאהב של אמה הנשואה

7.8.2023 / 0:06

משפיענית רשת היא אחת האשמות המרכזיות ברצח המאהב הצעיר הסודי של אמה הנשואה - והאם ידעה על המזימה של הבת שלה ואף שיתפה פעולה

סרטונים של מאבר בוכארי ואמא שלה/@maybvlogs/

מאהק בוכארי היא משפיענית רשת בת 24 עם למעלה מ-130 אלף עוקבים בטיקטוק, שם היא משתפת תוכן בנושאי יופי ולייף סטייל. כעת היא נמצאה אשמה ברצח נער השעשועים והמאהב הצעיר של אמה, אקיב חוסיין וחברו חשים איג'זודין, שניהם בני 21, כשלכאורה שלחה שני גברים שיעקבו אחריהם על הכביש המהיר ויסיטו את רכבם מהמסלול באירוע שהביא למותם בפברואר שנה שעברה, כך לפי ה-BBC.

חוסיין ניסה לכאורה לסחוט את אנסרין בוכר בת ה-46, אמה של מאהק, בגלל הרומן האסור שלהם. גם היא הורשעה על ידי חבר המושבעים בבית המשפט לסטר קראון באנגליה בסוף השבוע. במהלך המשפט התגלה שהמאהב הצעיר איים לפרסם תמונות וסרטונים בעלי אופי מיני בוטה של אנסרין כדי לחשוף את מערכת היחסים ביניהם לאחר שאנסרין ניסתה לסיים אותה.

מאהק הציעה לכאורה לעזור לאמה וכתבה לה בהודעת וואטספ ש"בקרוב" היא תשלח אליו "בחורים" ו"הוא לא יידע באיזה יום זה יקרה". מאהק ככל הנראה טמנה מלכודת לחוסיין, שהתרשם שהוא נפגש עם משפחת בוכארי כדי לקבל 3,000 ליש"ט אותם טען שהוציא על האם במהלך הבילויים המשותפים שלהם, לפי The Independent.

תמונת המעצר של כוכבת הרשת מאהק בוכארי. Leciestershire Police, צילום מסך
תמונת המעצר של כוכבת הרשת מאהק בוכארי/צילום מסך, Leciestershire Police
@maybvlogs so blessed to have her in my life, my mother, best friend and sister all in one ? #fyp #foryou #relatable #maybvlogs #relationship #mum #viral #crazy ♬ original sound - Racheltonga
תמונת המעצר של אנסרין בוכר, אמה של כוכבת הרשת. Leciestershire Police, צילום מסך
תמונת המעצר של אנסרין בוכר, אמה של כוכבת הרשת/צילום מסך, Leciestershire Police

עם זאת, חוסיין וחברו חשים איג'זודין מצאו את עצמם במרדף על הכביש ו"נדחקו" לכאורה על ידי שתי מכוניות, על פי שיחה שניהל עם המשטרה ששמע חבר המושבעים. "יש בחורים שעוקבים אחריי, יש להם בלקלאוות (מסכות סקי)... הם מנסים להוריד אותי מהכביש", אמר חוסיין בטלפון רגעים ספורים לפני ההתרסקות, לפי ה-BBC.

"הם מנסים להרוג אותי, אני הולך למות... בבקשה אדוני, אני צריך עזרה. הם פוגעים בחלק האחורי של המכונית, ממש מהר... בבקשה, אני מתחנן בפניך. אני הולך למות", הוא נשמע אומר ברגעיו האחרונים.

שני הגברים, שזוהו מאוחר יותר לפי רישומי השיניים שלהם, מתו כשהמכונית שלהם התנגשה בעץ בצומת סיקס הילס ב-11 בפברואר 2022, התפצלה לשניים ועלתה בלהבות.

רקאן קרוואן, בן 29, ורייס ג'מאל, בן 23, זוהו כנהגים של שני כלי הרכב שהורידו את הגברים מהכביש. כמו כוכבת הטיקטוק ואמה אנסרין, שניהם הורשעו ברצח. במקביל, נטשה אחטר, בת 23, אמיר ג'מאל, בן 28, וסנאף גולמוסטפא, בן 23, הורשעו כל אחד בשני סעיפי הריגה לאחר שנמצאו אשמים במעורבות במזימת הרצח. כל הנאשמים שהו בתוך שני הרכבים בזמן שהסיטו את חוסיין ואיג'אזודין מהכביש.

חבר המושבעים התלבט במשך 28 שעות לפני שהגיע להרשעה.

משפחתו של איג'אזודין פרסמה לאחר מכן הצהרה רותה הקדישה לבנם המנוח. "כל מי שהכיר את חשים אהב אותו. מותו הוא לא רק אובדן עצום למשפחה שלנו אלא גם לכל הקהילה שלנו", אמרה משפחתו של איג'זודין, חברו הטוב ביותר של חוסיין מאז ילדותו, בהצהרה שפורסמה ב-The Independent, "ביום הטרגי ההוא, הוא פשוט עזר לחבר שלו וזה הביא למותו. זה היה מאוד כואב לא רק לאבד את חשים בגיל כל כך צעיר אלא גם בנסיבות שבהן איבדנו אותו".

במקביל, משפחתו של חוסיין אמרה שהוא היה "אדם חביב, חומל, אכפתי ונבון". הם שיתפו בהצהרה: "אנחנו עדיין נאבקים להשלים עם גודל האובדן שלנו. מעולם לא תיארנו לעצמנו שנצטרך לקבור את אחד מילדינו, שנבלה כל רגע ער בציפייה שהוא יחזור ויגיד לנו שהכל בסדר. אנחנו מחפשים בלי סוף את הפרצוף שלו ברחוב, למרות שאנחנו יודעים שזה בלתי אפשרי. זה גם לא פשוט לחיות את הזוועה הזאת מחדש שוב ושוב בבית המשפט".

עונשם של כל המורשעים יקבע בתחילת ספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully