וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב בין מאסק לצוקרברג יועבר בשידור חי ב-X (טוויטר)

עודכן לאחרונה: 6.8.2023 / 22:22

בשעה שמאסק ממשיך לצייץ על קרב הלחימה בכלוב בינו ובין מארק צוקרברג - לבת זוגו של האחרון נמאס מהשטויות האלה: במסגרת ההכנות לקרב, צוקרברג בנה כלוב היאבקות מתומן בחצר האחורית שלהם, ופרסילה צ'אן התעצבנה על כך שהוא הורס לה את הדשא

מארק צוקרברג. ShutterStock
מארק צוקרברג/ShutterStock

מארק צוקרברג לוקח את הצעת הקרב שלו מול אילון מאסק ברצינות רבה, אולי רצינות רבה מדי: המייסד והבעלים של פייסבוק/מטא בנה בחצר האחורית שלו העתק של הזירה שבה הוא אמור להיאבק עם המיליארדר השני, ולבת זוגו קצת נמאס מהשטויות האלה - כך עולה מתכתובת ביניהם.

היום (ראשון) צייץ מאסק: "קרב 'צוק נגד מאסק' ישודר בחי ב-X (השם החדש של טוויטר). כל ההכנסות יתרמו לצדקה עבור יוצאי צבא". הציוץ זכה כבר ללמעלה מ-6,000 ציטוטים, 32 אלף ציוצים מחדש ולמעלה מ-300 אלף לייקים.

צוקרברג שיתף בעצמו צילום מסך של התכתבות עם אשתו, שבה שאל אותה אם ראתה את הכלוב המתומן שבנה בחצר. בשעה שצוקרברג היה סבור שכלוב ההיאבקות הוא תוספת דקורטיבית מאוד לחצר וש"הוא נראה מעולה", רעייתו פרסילה צ'אן ענתה בצורה צוננת, אפילו פאסיב-אגרסיב משהו: "אני עבדתי על הדשא הזה במשך שנתיים", כדי להבהיר לו שהיא לא מרוצה מהעניין. צוקרברג הוסיף לכך סקר, על איך הוא אמור להגיב לאשתו: "לשמור את הכלוב" או "להציל את הדשא".

צוקרברג הפך ללוחם לחימה משולבת חובב, אפילו רציני, בתקופת הקורונה ואף זכה במספר טורנירים. אבל מה שהפנה את אור הזרקורים לתחביב שלו היא העובדה שאילון מאסק הציע לו לפתור את הסכסוך ביניהם בקרב מכות בתוך כלוב באמצעות ציוץ פומבי, הצעה שצוקרברג השיב לה בחיוב.

על זה נאמר: איחלנו לשני הצדדים בהצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully