וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחות חופר ממה שאתם חושבים: וואטסאפ מפתחת צ'אטים קוליים קבוצתיים

עודכן לאחרונה: 7.8.2023 / 11:52

אפליקציית המסרים הפופולרית ממשיכה להתעדכן, ובקרוב היא תאפשר לכם לקיים שיחה קבוצתית במהירות - בלי להפריע לחברים שלכם. כך זה נראה

חידושים בווטסאפ/non_ben_shushan/

אין חולק שוואטסאפ הפכה לחלק בלתי נפרד מחיינו, ותעיד ההיסטריה כשהפלטפורמה נופלת בסך הכל לשעתיים. אנחנו משתמשים באפליקציה כל כך הרבה, שיש כבר לא מעט אנשים שמשתמשים בה כדי לנהל ולהעביר מידע במקום העבודה - כתחליף לפגישות. כעת, לפי אתר WABetaInfo, שעוקב מקרוב אחרי גירסאות הניסוי (בטא) של וואטסאפ, הצ'אטים הקבוצתיים שלנו יקבלו בקרוב שדרוג משמעותי.

על פי הדיווח, בגירסה 2.23.16.19 לאנדרואיד נצפתה אצל חלק מהנסיינים תכונה חדשה: צ'אטים קוליים קבוצתיים. כל אחד מחברי הקבוצה יכול לפתוח צ'אט קולי, או להצטרף לאחד כזה - ולהתחיל לדבר (בדומה לחדרי צ'אט בקלאבהאוס ו-Space של טוויטר). אם הצ'אט נשאר ריק, הוא יסתיים באופן אוטומטי לאחר 60 דקות.

צ'אטים קוליים בוואטסאפ. WaBetaInfo,
הצ'אטים הקבוצתיים שלנו יקבלו בקרוב שדרוג משמעותי./WaBetaInfo

כמו כן, הפיצ'ר, לפחות בינתיים, יהיה זמין לקבוצות עם יותר מ-32 משתמשים (תכונה שאולי תשתנה בהמשך). היתרון העיקרי של צ'אטים קוליים הוא שהם מאפשרים ליזום שיחה מבלי לחייג (טלפונית) לכל משתתף בקבוצה בנפרד).

עם זאת, כל משתתף בקבוצה עדיין יקבל הודעת דחיפה שקטה כאשר נוצר צ'אט קולי חדש בקבוצות שלו, וסמל הקבוצה יציג תמונה ממוזערת המייצגת צ'אט קולי ברשימת הצ'אט. חשוב להדגיש גם השיחות הללו יהיו מוצפנות מקצה-לקצה.

  • עוד באותו נושא:
  • וואטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully