וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת Forter בשיתוף פעולה ייחודי עם Grow

Grow, חברת הפינטק המובילה, עם למעלה מ-60 אלף לקוחות בישראל, מתחברת לפלטפורמה המשולבת למניעת הונאות של Forter

שת"פ בין גרואו לפורטר. יחצ,
שת"פ בין גרואו לפורטר/יחצ

חברת Growהמספקת מגוון פתרונות תשלום מתקדמים ליותר מ-60 אלף חברות, מערכות, ארגונים ועסקים בישראל, וביניהם: אופטיקנה, שוז אונליין (ShoesOnline), סטודיו פאשה, מיננה ((Minene ועוד, מודיעה על חתימת הסכם לשיתוף פעולה טכנולוגי עם חברת פורטר (Forter), המובילה העולמית בתחום מניעת הונאות בסחר אלקטרוני.

מאז 2013 Forter ניטרה מעל טריליון דולר של שווי עסקאות וכיום המוצרים של החברה מוטמעים אצל המותגים הגדולים בעולם כמו ASOS, Fiverr ו-Priceline.

בעולם שבו יותר ויותר רכישות מתבצעות ברשת, גדל גם הסיכון של עסקים למצוא את עצמם מתמודדים עם ניסיונות הונאה מתוחכמים וכמות גדולה יותר של הכחשות עסקה מצד לקוחותיהם. בעיות אלו מטרידות באופן משמעותי בעלי עסקים שמוכרים אונליין ונפגעים שלא לצורך, שכן האיקומרס תופס כיום נתח משמעותי מהמחזור של העסקים השונים.

בשנתיים האחרונות עבדו המומחים של Growעל פיתוח מערכת לבקרת הונאות והגנה על עסקאות עבור הלקוחות, כחלק ממדיניות החברה לקחת אחריות מלאה על העסקאות והשירותים שהיא מספקת לעסקים ב-10 שנים האחרונות.

היכולות של Forter מתחברות באופן טבעי לאמצעים הקיימים שלGrow בתחום בקרת ההונאות והגנה על עסקאות שפותחו בשנים האחרונות והם ישלימו מעטפת הגנה עבור החברה ולקוחותיה. השירות צפוי להיות מושק באופן מסחרי בחודשים הקרובים.

מנכ"ל Grow, חגי אלתרסקו: "אנחנו מברכים על שיתוף הפעולה שיאפשר לנו להשלים מעטפת הגנה מלאה עבור לקוחותינו. הפלטפורמה של Forter מצטרפת לסל היכולות הקיימות שלנו, שיחד יוצרות את 'כיפת הברזל' של עסקאות האונליין".

דיירקטור מזרח תיכון ואפריקה Forter, רום אמיר: "אנו נרגשים לשתף פעולה עם חברת התשלומים המובילה בישראל ולהביא לשוק הישראלי את היכולות של Forter למניעת הונאה בחברות גלובליות. באמצעות שיתוף הפעולה עם Grow, Forter תסייע לתת הגנה לעשרות אלפי עסקים בישראל הסובלים מהונאות מתוחכמות וייחודיות בשוק המכירות הדיגיטלי הישראלי המורכב".

  • עוד באותו נושא:
  • שת"פ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully