וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם נתפס עם כ-70 אייפונים מודבקים לגופו בניסיון הברחה

עודכן לאחרונה: 8.8.2023 / 8:56

אדם נעצר במכס הסיני עם 68 אייפונים מודבקים לחלקים שונים בגופו בניסיון להבריחם, וזה אפילו לא שיא: ב-2017 נעצרה אישה שכרכה באופן דומה למעלה מ-100 מכשירי אייפון לגופה כשניסתה להערים על רשויות המכס

נתפס עם 68 אייפונים מודבקים לגופו. cnbeta,
נתפס עם 68 אייפונים מודבקים לגופו/cnbeta

אם פעם חשבנו שאדם שנתפס כאן במכס אצלנו עם לא פחות מ-14 אייפונים מוסתרים בבגדיו זה הרבה, הרי שהסיפור הנוכחי משאיר לנו אבק: אדם נעצר במכס הסיני עם 68 אייפונים מודבקים לגופו. על פי דיווח באתר טאיוואני, אדם הדביק עם סרט הדבקה לאריזה עשרות אייפונים לאיברים שונים בגופו, וניסה להחביאם בבגדיו. הוא כמובן ניסה להבריח אותם במסלול הירוק, ללא צורך בהצהרת מכס מיוחדת. לפי הדיווח, האייפונים היו מודבקים לשוקיו, מותניו ובטנו של המבריח הלא יוצלח.

חשדם של אנשי המכס בנמל קינגמאו התעורר כשהבחינו שהאיש הולך בצורה מוזרה. על אף שלבש חולצה רחבה בעלת שרוולים קצרים, משהו בצורת הגוף וביציבה שלו נראה להם מוזר, והם עצרו אותו לבדיקה.

על אף המקרה הנוכחי, זהו אפילו לא מספר השיא של ניסיון הברחת אייפונים במכס. ב-2017, נעצרה צעירה בסין כשניסתה להבריח לא פחות מ-102(!) אייפונים שנשאה על גופה, בנוסף ל-15 שעוני טיסו יקרים...

אייפון 14 פרו/אפל

במקרה הנ"ל גם, על אף העובדה שלצעירה היו ידיים ורגליים דקות, פלג גופה העליון נראה רחב באופן לא פרופוציונלי לאנשי המכס, כמו גם העובדה שבחרה ללבוש סריג ביום קיץ חם מעל חולצת הטי הקצרה שלה. גלאי המתכות כמובן גילה את כמות הסמארטפונים הבלתי שגרתית שניסתה להבריח על גופה, בדומה למבריח שנתפס כעת.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully