וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טסלה מציעה בסין סייברטראק לחתולים

עודכן לאחרונה: 8.8.2023 / 14:57

עם אילון מאסק לא משעמם אף פעם: במסגרת מה שנראה כקידום מכירות של סייברטראק, מציעה החברה דגם קרטון מוקטן של תא המטען של המשאית החשמלית העתידנית שמיועד לחתולים

סייברטראק לחתולים. טסלה,
סייברטראק לחתולים/טסלה

לצד ההטרלות הבלתי פוסקות שלו לגבי טוויטר, אה...סליחה X וציוצים על קרבות לחימה משולבת עם צוקרברג, אילון מאסק גם ידוע בתעלולים השיווקיים המבריקים שלו, הבולט שבהם הוא כמובן הלהביור הממותג של The Boring Company, החברה שחופרת מנהרות תחבורה מהירות מתחת לערים גדולות, כאשר אגב מקור ההשראה הדי קבוע של מאסק לדברים הללו הוא כמובן הסרט "ספייסבולס", וכפי שאמר החכם יוגורט: מסחור, מסחור - שם נמצא הכסף האמיתי!

אז עכשיו טסלה עושים את זה שוב, ובמסגרת קידום המשאית החשמלית שלהם בסין, הם מציעים סייברטראק ל...חתולים. ובכן, לא בדיוק סייברטראק, אבל כן משטח רביצה מקרטון (או ארגז חול, לא ברור) שעוצב בדיוק כמו תא המטען של המשאית העתידנית לבית טסלה. גם כאן, טביעות האצבע של מאסק ניכרות.

סייברטראק לחתולים. טסלה,
במסגרת קידום המשאית החשמלית שלהם בסין, הם מציעים סייברטראק לחתולים/טסלה

סוייר מריט, יזם, משקיע בטסלה וצייצן שם לב שהחברה מוכרת בסין את הפריט הבא: "ארגז חול חצי פתוח, עם לוגו מטובע וקרטון מעובה, מעוצב בצורה העתידנית של סייברטראק כדי לענות על טבע החתול וצרכיו היומיים". לנו אגב זה נראה פחות כארגז שירותים, ויותר כמשטח רביצה, כולל חלק קרטוני גלי שמיועד בבירור לחידוד ציפורניים. על צד המשטח מוטבע הלוגו - TESLA LIFE. עלותו היא 89 יואן סיני כלומר, כ-12 דולר ארה"ב. הפריט אם תהיתם, לא ניתן להחזרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully