וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למדה מזום: וואטסאפ מאפשרת לכם לשתף את המסך

עודכן לאחרונה: 9.8.2023 / 10:59

מירוץ הפיתוחים של אפליקציית המסרים הפופולרית נמשך, ומנכ"ל ומייסד מטא הודיע שמעתה תוכלו לשתף את המסך שלכם עם אנשי הקשר שלכם בזמן שיחת וידאו. ולמה זה טוב? הנה כל הפרטים

וואטסאפ. ShutterStock
וואטסאפ/ShutterStock

צוות הפיתוח של וואטסאפ לא מפסיקה במירוץ הפיתוחים והחידושים: מנכ"ל ומייסד מטא, מארק צוקרברג, הודיע אתמול (שלישי) על השקה של פיצ'ר חדש - שיתוף מסך עם אנשי קשר אחרים בזמן שיחת וידאו, מה שיכול להיות שימושי להצגת מצגות, הדגמת שימוש באפליקציה או תמיכה טכנית במכשירים מרחוק. העדכון זמין כבר עכשיו גם ב-iOS וגם באנדרואיד.

בלחיצה על הכפתור, הפיצ'ר החדש מאפשר לכם לבחור אם לשתף אפליקציה ספציפית בלבד, או כל המסך שלכם. ואם זה נשמע לכם מוכר, זה כנראה בגלל שמדובר בכלי המזוהה עם זום (ZOOM) ו-Teams של מיקרוסופט.

כמו כן, לצד שיתוף המסך, וואטסאפ השיקה תמיכה בשיחות וידאו במצב אופקי - כדי להפוך את חווית השימוש לנוחה יותר. בכל שיחת וידאו יכולים להשתתף עד 32 משתתפים בו-זמנית.

רק לאחרונה וואטסאפ אפשרה לשלוח הודעות וידאו קצרות, באותו אופן שבו ניתן לשלוח הודעות קוליות (באיחור ניכר אחרי המתחרה הגדולה טלגרם). לפני יותר מחודש שחררה וואטסאפ עדכון האפשר לערוך הודעות לאחר שליחתן.

  • עוד באותו נושא:
  • וואטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully