וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Remitly Israel משיקה את אפליקצייתRewire לביצוע העברות כספים בינלאומיות לצרכן הישראלי

גיא קשטן, מנכ"ל Remitly Israel: "נציע מחירים תחרותיים בעשרות אחוזים מחברות העברות כספים ובנקים מובילים בישראל"

רמיטלי ישראל. מיכה לובטון,
רמיטלי ישראל/מיכה לובטון

חברת הפינטק Remitly Israel (לשעבר Rewire), משיקה אפליקציה שתאפשר לציבור הרחב לבצע תשלומים והעברות כספים בינלאומיות מישראל לארה"ב, אירופה, ואנגליה, ובקרוב למדינות נוספות. השירות החדש, המבוסס על הפלטפורמה הפיננסית של החברה, מנגיש את האפשרות לבצע העברת כספים מישראל לחו"ל בקלות, באופן דיגיטלי, תוך הוזלה משמעותית של עשרות אחוזים בעלויות השליחה ביחס לעמלות המתחרים הבולטים בשוק.

אפליקציית Rewire המופעלת על ידי Remitly Israel היא שחקן מנוסה בשוק הכספים הבינלאומי, משנת 2015 היא מאפשרת למהגרי עבודה בישראל ובאירופה לבצע העברות כספים ושורה של פעולות פיננסיות נוספות באופן דיגיטלי. עתה משיקה החברה את שירותיה לכלל הציבור הישראלי אשר יוכל להנות מהעברות כספים בינלאומיות מהירות, במחיר נוח, ובאופן דיגיטלי, כאשר הפקדת הכספים לאפליקציה יכולה להתבצע באמצעות העברה בנקאית, כרטיס האשראי או באמצעות הפקדה של מזומן בכל אחד ממאות סניפי סופר-פארם.

הציבור הישראלי אשר מורגל ברובו לבצע העברות כספים בינלאומיות באמצעות הבנקים או חברות העברת כספים משלם עמלות גבוהות מאד ונאלץ להתמודד עם בירוקרטיה אשר מאריכה ומסרבלת את התהליך. האפליקציה המתקדמת של Rewire מפשטת את הליך שליחת הכספים ומאפשרת שליחת כספים באופן מהיר, מאובטח, ועם מינימום שלבים ופרטים מצד השולח.

"שינוי אדיר עם אפליקציה ידידותית"

גיא קשטן, מנכ"ל Remitly Israel: "בישראל יש ביקוש אדיר של המגזר הפרטי להעברות כספים לחו"ל כמו במקרים של רילוקיישן לחו"ל, הורים ששולחים כספים לילדיהם שלומדים בחו"ל, לנוודים דיגיטליים, לרכישת נכסים וצרכים רבים אחרים. התחום מובל כיום על ידי גופים המציעים שירותים יקרים ומסורבלים שאינם מתאימים לעידן הדיגיטלי. השירות החדש שאנו מציעים לישראלים, יחולל שינוי אדיר בתחום באמצעות אפליקציה ידידותית, עוצמתית ובעלת פונקציונאליות עשירה שתציע עמלות מוזלות בשיעור של עשרות אחוזים לעומת חברות העברת כספים מובילות ובנקים מובילים בישראל. המהלך התחרותי שאנו משיקים עתה יחולל נפלאות באיכות השירות לצרכן הישראלי ומתקדם אותנו צעד נוסף אל עבר שוויון הזדמנויות פיננסי לכולם".

Remitly Israel (לשעבר Rewire) נרכשה על ידי Remitly, אחת החברות הגדולות בעולם בשוק העברות הכספים. לדברי קשטן: "Remitly העולמית פותחת לנו דלת להרחבת הפריסה של פתרון זה ל-170 מדינות בהן היא פעילה ועל כן המשתמש הישראלי יוכל לבצע בקרוב העברות כספים לעשרות מדינות נוספות ואנו צפויים להרחיב עוד את קשת המוצרים שהלקוח הישראלי יוכל ליהנות מהם."
הכרזה זו מצטרפת להכרזה של החברה מהחודש האחרון על השקת Rewire Card, כרטיס שכר חכם בשיתוף עם בנק ירושלים. הכרטיס מביא בשורה פיננסית וטכנולוגית לכל מי שמעסיק עובד זר בישראל ולעובדים עצמם בכל תחום תעסוקה, בין אם זו עבודה סיעודית עם קשישים ובעלי מוגבלויות ובין אם זה בתחום החקלאות, הבנייה או מלונאות. באמצעות הכרטיס מהגרי העבודה והמעסיקים נהנים משירות ניהול כספים מלא באופן דיגיטלי.

בינואר 2023 הושלמה רכישת Rewire הישראלית על ידי Remitly האמריקאית, מובילה עולמית בתחום העברות כספים דיגיטליות ושירותים פיננסיים, ונסחרת בנאסדק. החברה פועלת כיום תחת המותג רמיטלי ישראל (Remitly Israel), הפלטפורמה הפיננסית בעזרתה מבצעים העברות הכספים נקראת Rewire. החברה מעסיקה בישראל כ-170 עובדים, מתוכם כ-50 הצטרפו מתחילת השנה והחברה ממשיכה לצמוח ולגייס לעשרות משרות בתחומים כמו פיתוח תוכנה, שיווק, ומוצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully