וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירוספייק מודיעה על זמינות מסד הנתונים שלה בתוך אזור הענן החדש של AWS בישראל

גופים ממשלתיים, בנקאיים, בטחוניים ואחרים הכפופים לרגולציה המחייבת אחזקה ואחסון של המידע בתוך גבולות המדינה, יוכלו להשתמש בפתרון המתקדם ומוגן פטנט של אירוספייק, תוך שהמידע נשמר בתוך גבולות ישראל, ואף בשלוש נקודות שונות, למטרת שרידות

עמי אהרונוביץ'. יחצ,
עמי אהרונוביץ'/יחצ

בשבוע שעבר אמזון הודיעה על השקת אזור הענן החדש שלה בישראל. כעת, אמזון מפעילה בישראל שלושה מרכזי נתונים בהם ניתן להקים שרתים ולקבל שירותים. השקת ה-region הגיעה בין השאר בעקבות זכייתה של הענקית האמריקאית במכרז נימבוס במסגרתו תספק ותנהל את הענן הממשלתי שיניע חדשנות במשרדי הממשלה ובארגונים ציבוריים. אירוספייק (Aerospike), המספקת מסד נתונים מתקדם לביצועים יעילים ומהירים בזמן אמת, היא אחת השותפות הרשמיות של אמזון בהשקה. מסד הנתונים של החברה ומוצרי משנה נוספים לניהול דאטה בענן זמינים כעת בחנות האפליקציות של AWS בישראל.

האפשרות להשתמש במסד הנתונים של אירוספייק בתוך אזור הענן של AWS בישראל, הפזור כאמור בשלושה מרכזי נתונים שונים, מאפשר שימוש במסד הנתונים תוך שכל הנתונים נמצאים בשטח ישראל. כך, גופים ממשלתיים, בנקאיים, בטחוניים ואחרים הכפופים לרגולציה המחייבת אחזקה ואחסון של המידע בתוך גבולות המדינה, יוכלו להשתמש בפתרון המתקדם ומוגן פטנט של אירוספייק, תוך שהמידע נשמר בתוך גבולות ישראל, ואף בשלוש נקודות שונות, למטרת שרידות.

"בעזרת AWS Graviton2, לקוחות אירוספייק יוכלו ליהנות מביצועים מצוינים בעלויות נוחות לצד יעילויות נוספות ביחס לארכיטקטורות אחרות", אומר ראג' פאי סגן נשיא באמזון. "השילוב בין אירוספייק ל-Graviton2 הופך לאידיאלי עבור אפליקציות הדורשות כוח מחשוב משמעותי כמו גיימינג, מוצרים פיננסיים, טלקום, IoT ועוד". עמי אהרונוביץ, GM אירוספייק בישראל הוסיף: "השקת AWS בישראל היא האירוע הטכנולוגי המשמעותי ביותר בישראל השנה, ואנחנו נרגשים לקחת בו חלק כדי לאפשר לעוד חברות ישראליות ליהנות מיכולות מסד הנתונים של אירוספייק - יעילות וביצועים מצוינים בעלויות נוחות".

אירוספייק, שהחלה את פעילותה בישראל ב-2018, נחשבת לאחד ממסדי הנתונים המתקדמים בעולם. החברה משרתת לקוחות ענק כמו פייפאל, ברקליס, סנאפ, סוני ועוד, ואת חברות הטק הגדולות בישראל ביניהן אפספלייר, יוניטי (לשעבר איירון סורס), פלייטיקה, וויקס, ווקמי, פורטר ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • אמזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully