וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דינמיקה וארקיע מציעות כרטיס טיסה לאילת ב-49 שקלים

עודכן לאחרונה: 14.8.2023 / 12:42

במסגרת שיתוף פעולה בין שתי החברות, רוכשים שישריינו סמארטפון באחד מסניפי אילת, יקבלו במעמד הרכישה (באתר) כרטיס טיסה לעיר הנופש ב-49 שקלים בלבד. איך זה עובד?

מטוס איירבאס 321neo LR ארקיע/צילום: איירבאס

רשת דינמיקה הודיעה היום (שני) על מבצע ביחד עם חברת ארקיע, במהלכו תציע טיסות ב-49 שקלים ללקוחות דינמיקה המשריינים טלפון באילת. המהלך החדש מגיע כשבוע לאחר השקת מבצע אחר, בו אפשרה החברה לשריין באתר החברה, ולקבל אותו עד לבית המלון באילת.


איך זה עובד? נכנסים לאתר דינמיקה, בוחרים את הדגם שרוצים ולוחצים על "שיריון באילת". במסך שיפתח, ניתן יהיה לבחור מסירה בסניף או מסירה בבית המלון. לאחר שבחר, הלקוח מזין את תאריך ההגעה, שם המלון וביום ההגעה הוא יקבל את המכשיר למקום בו יהיה.

לאחר השלמת ההזמנה באתר, על הלקוח להתקשר למוקד דינמיקה ולבצע את רכישת שוברי כרטיסי הטיסה לארקיע. "השירות החדש מאפשר ללקוחות שלנו להגיע לחופשה בראש שקט שהמכשיר שבחרו מחכה להם בצבע ובנפח שבחרו ומגיע עד למלון או לבריכה", אומר אלי אדדי, מנכ"ל דינמיקה. "לצד זה יחד עם ארקיע אנחנו מציעים את מחיר הטוב ביותר על הטלפון וגם על הטיסה לאילת".

תמר גרזון, סמנכ"ל שיווק ודיגיטל בארקיע: "בחודש יולי האחרון הטסנו עשרות אלפי נוסעים לאילת עם ממוצע של 14 טיסות יומיות. אנחנו צופים שנשמור על המגמה גם בחודש אוגוסט, וביחד עם המבצע של דינמיקה, לקוחות יוכלו ליהנות גם ממחירי הסמארטפונים האטרקטיביים, וגם לטוס בארקיע במחירי הטיסות המשתלמים ביותר. טיסה מהנה!"

"שיריון מכשיר" באילת נועד לתת מענה לכל לקוחות דינמיקה הנוסעים לחופשה ורוצים להגיע בראש שקט, כשהמוצר שבחרו נמצא במלאי, בדיוק בצבע ובנפח עם השירות החדש הלקוחות יקבלו את הסמארטפון או שאר מוצרי דינמיקה, עד לבית המלון; בין אם זה לשפת הבריכה, לחוף הים או ללובי - בלי להגיע לסניף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully