וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלל ביטוח ופיננסים יזמה האקתון חדשנות עסקית, בשיתוף עם Microsoft

מדובר בהאקתון ראשון מסוגו בנושא יעילות ואפקטיביות עסקית ותפעולית, תוך שימוש בכלי OPEN AI חדשניים, בשיתוף עם חברת Microsoft

מירי גלבורט. סיון פרג',
מירי גלבורט, משנה למנכ"ל, מנהלת חטיבת מערכות מידע ומנכ"לית כלל IT/סיון פרג'

כלל ביטוח ופיננסים יזמה האקתון חדשנות עסקית, בשיתוף עם חברת Microsoft לפיתוח ושילוב כלים בתחום הבינה המלאכותית החדשה (Open AI).

מירי גלבורט, משנה למנכ"ל, מנהלת חטיבת מערכות מידע ומנכ"לית כלל IT, ציינה: "כלל ביטוח ופיננסים היא חברת הביטוח הראשונה בענף שיזמה האקתון בתחום החדשני של בינה מלאכותית, בטכנולוגיית Microsoft, כשהמטרה בסופו של דבר היא להעניק ללקוחות הקצה רבדים נוספים בחוויית שירות מהירה, מקצועית, דיגיטלית וחכמה. משתתפי ההאקתון עסקו ביצירה ופיתוח יחד, בקבוצות עבודה קטנות, של יוזמות לתוכנות חדשות תוך שילוב כלים של בינה מלאכותית כדוגמת Open AI ו-ChatGPT. בשלב הראשון, נחשפו עובדי החברה להרצאה מקצועית על Open AI, הכלים והיכולות, ובשלב השני, הועלו עשרות רעיונות מכל תחומי החברה כאשר כל רעיון לווה בהצגת מטרות, עקרונות מימוש ו-ROI פוטנציאלי".

פאנל השופטים שכלל את הנהלת כלל IT ומומחים טכנולוגים מטעם Microsoft, בחר את עשרת הרעיונות שעלו לשלב הגמר. המשתתפים שעלו לשלב הגמר עוברים הכשרות מקצועיות, מקבלים ליווי ע"י מומחי Microsoft ומעטפת של כלים ותשתיות שהוכנו בכלל לשימוש בכלי OPEN AI.

שלב הגמר יתקיים בתאריכים 6 ו-7 בספטמבר, ובשיפוט ייקחו חלק הנהלת כלל ביטוח ופיננסים, הנהלת Microsoft ונציגים בכירים מהתעשייה.

  • עוד באותו נושא:
  • כלל ביטוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully