וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעד הבא של יוטיוב נגד חוסמי פרסומות

עודכן לאחרונה: 15.8.2023 / 10:11

לענקית הווידאו מבית גוגל עלה רעיון יצירתי כיצד להילחם במשתמשים עם חוסמי פרסומות, וזה יותר מעצבן ממה שאתם יכולים לדמיין

יוטיוב. ShutterStock
יוטיוב/ShutterStock

המאבק של יוטיוב בחוסמי הפרסומות נמשך, וזה עשוי להרגיז אתכם (מאוד!): לפי דיווחים ברשת, החידוש האחרון של ענקית הווידאו הוא חלון קופץ שלא ניתן לסגור, עם טיימר בין 30 ל-60 שניות, שיודיע למשתמש שהוא משתמש בחוסם פרסומות, ויאפשר לו לבחור בין לכבות את חוסם הפרסומות או להירשם למנוי פרימיום.

בהודעה של יוטיוב לגולשים, נכתב: "האם אתה משתמש בחוסם פרסומות? יוטיוב תומכת ביוצרי תוכן על ידי הצגת פרסומות. אם אתה משתמש בחוסם פרסומות, אתה לא רואה את המודעות האלה, וזה אומר שהיוצרי לא מרוויחים כסף".

בחודש מאי האחרון אישר דובר מטעם יוטיוב ל-Bleeping Computer את תחילתו של ניסוי נגד חוסמי פרסומות: "אנחנו מריצים כרגע ניסוי גלובלי קטן שמעודד צופים עם חוסם פרסומות מופעל לאפשר פרסומות ביוטיוב או לנסות את יוטיוב פרימיום", אמר. "זיהוי חוסמי פרסומות אינו דבר חדש, ומוציאים לאור אחרים מבקשים בקביעות מצופים לכבות את חוסמי הפרסומות שלהם".

ההודעה של יוטיוב לגולשים. צילום מסך,
ההודעה של יוטיוב לגולשים/צילום מסך

כאמור, בפני המשתמשים שהוכנסו לניסוי עומדת הבחירה או לכבות את חוסם הפרסומות שלהם, או להירשם לשירות הפרימיום שעלותו כ-12 דולרים בחודש, ומאפשר צפיה בסרטונים ללא פרסומות, מאפשר להמשיך לנגן סרטונים גם ביציאה מהאפליקציה (לחובבי האזנה למוזיקה או תכנים אחרים) ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully