וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי ריח, בלי לכלוך: בדקנו שירותים אוטומטיים לחתול

עודכן לאחרונה: 2.3.2024 / 19:59

ה-Litter Robot 4 הוא גאדג'ט ענק, מלוטש וחכם שהופך את הגידול של חתול בבית לפשוט במיוחד, וחוסך את החלק מהבאס של הריח והלכלוך. הבעיה היחידה: המחיר | סקירה

שירותים אוטומטיים - ליטר רובוט 4. שירותים אוטומטיים - ליטר רובוט 4, וואלה! טכנולוגיה
שירותים אוטומטיים - ליטר רובוט 4/וואלה! טכנולוגיה, שירותים אוטומטיים - ליטר רובוט 4

את החוויה שלנו עם ה-Litter Robot 4, שעוד נדבר על המראה המיוחד שלו, אפשר לסכם ממש בקצרה: הוא שם סוף לחלק הקשה ביותר בחיים עם חתול בבית - ניקוי הפסולת בארגז החול (וזה עוד לפני שדיברנו על הריח). המוצר החדש מיובא על ידי בנדא מגנטיק במחיר (לא זול בכלל) של 3,880, שקלים, אבל יש מצב שאחרי שתקראו את הסקירה הזאת כנראה שהסכום הזה יעבור לכם בגרון.

עיצוב

בתוך האריזה תמצאו שלושה דברים בלבד - את ה-Litter Robot 4 (כמובן), כבל חשמל וחוברת הוראות. החיבור הראשוני מאוד פשוט ומתבצע דרך אפליקציה (גם לאנדרואיד וגם לאייפון), ונגיע לזה בהמשך.

ממבט ראשון, האסתטיקה הבולטת של Litter Robot 4 מרמזת על הפלא הטכנולוגי שבתוכו. המארז המלוטש והכדורי מאתגר את העיצוב המסורתי של ארגז החול המיושן (לצד הכף ושקיות הניילון), ומציג גישה שונה ומעוצבת יותר. בנוסף, הטכנולוגיה שמסתתרת בפנים היא זו שבאמת הופכת אותו לכזה שמשנה את כללי המשחק אצל בעלי חתולים.

ה-Litter Robot 4. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
המארז המלוטש והכדורי מאתגר את העיצוב המסורתי של ארגז החול המיושן/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

עיצוב הגלובוס כולל פתח גדול המאפשר לחתולים להיכנס ולצאת בקלות, ומדרגה שמסייעת לחתולים קטנים יותר להגיע לכניסה בקלות. כמו כן, תאורת הלילה הפנימית הרכה ,שניתנת לוויסות ונדלקת באופן אוטומטי כשהחדר חשוך, מוסיפה תחושת פרימיום ומאפשרת לחתול לגשת למקום בבטחה.

בפנים נמצאת מערכת סינון המפרידה בין הצרכים של החתול לחול, ומגירה סגורה לפסולת שניתן לרוקן בקלות. בצד הימני העליון נמצאים חמישה כפתורים - הפעלה/כיבוי, ניקוי, איפוס, ריקון של החול וחיבור ל-WiFi.

בלי ריח, בלי לכלוך: ה-Litter Robot 4. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
בלי ריח, בלי לכלוך: ה-Litter Robot 4/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

ביצועים

נתחיל מהסוף (כמו תמיד): עם שני חתולים בבית, את מגירת הפסולת תצטרכו לרוקן בערך פעם בשבועיים. למעשה, אם יש לכם בבית מתקן האכלה אוטומטי - כזה שאפשר לשחרר אוכל מרחוק באמצעות אפליקציה, ומזרקה עם מיכל גדול, ה-Litter-Robot 4 הוא תוספת מצוינת, שכן תוכלו להשאיר את החתולים בבית זמן רב ללא דאגה.

אחד החששות העיקריים שלי היו איך החתולים שלי, ג'ימי ונינה, יסתגלו לארגז החול החדש הזה - בכל זאת, עיגול ענק שנראה כמו חללית שתשגר אותם לירח. לשמחתי, הם הסתגלו ללא יותר מדי מאמץ. יתרון נוסף ובולט הוא חיסכון בחול באופן משמעותי, ומניעת ריחות באופן מוחלט.

איך זה עובד? מנגנון הניקוי העצמי האוטומטי מסנן ומפריד את הגושים והגללים מהחול באמצעות סיבוב, ומפקיד את הפסולת לתוך מגירה פנימית עטופה בניילון. באפליקציה ניתן להגדיר שהניקוי יחל באופן אוטומטי לאחר 3 דקות עד 7 דקות מרגע שהחתול יוצא החוצה. ואם תהיתם, פעולת הניקוי שקטה מאוד על גבול החרישית.

ה-Litter Robot 4. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
המכשיר כולל 5 כפתורים בלבד/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

אפליקציה

לא להיבהל, החיבור לסמארטפון לוקח 5 דקות גג. אחרי שהורדתם את האפליקציה (הורדה לאנדרואיד, הורדה לאייפון), תידרשו להתחבר לשירות על ידי מילוי פרטים אישיים (אימייל וסיסמה), ואז להזין מידע על החתול/ה שלכם, כמו שם, גיל, משקל וגזע.

האפליקציה של הליטר רובוט 4. ינון בן שושן, מערכת וואלה!
האפליקציה של הליטר רובוט 4/מערכת וואלה!, ינון בן שושן

אחת התכונות הבולטות של האפליקציה היא ההתראות בזמן אמת לגבי פעילויות ארגז החול, כמו מתי הגיע הזמן לרוקן את מגירת הפסולת או כשמחזור הניקוי הושלם. זה פתרון מצוין להורים חרדתיים לחתול, ולי זה עזר להישאר מעודכן גם כשאני לא בבית.

האפליקציה מאפשרת גם שליטה מרחוק על מחזורי הניקוי של ה-Litter-Robot 4, ואפשר להתחיל מחזור ניקוי מבלי להיות ליד היחידה. תוכלו גם לצפות בתובנות מפורטות ונתונים סטטיסטיים, למשל שינוי בתדירות הצרכים, שעוזרים לעקוב אחר בריאותו ודפוסי ההתנהגות של החתול. בנוסף, אם יש לכם יותר מחתול אחד, המכשיר יודע להבדיל ביניהם לפי שקילה שלהם בכל פעם שהם נכנסים לעשות צרכים.

כך זה עובד, צפו בסרטון:

בשורה התחתונה - העתיד לחברים על 4

ה-Litter Robot 4 מסמן קפיצת מדרגה חסרת תקדים בתחום הטיפול בחתולים והוא הוכחה שטכנולוגיה יכולה להפוך את גידול החתולים שלנו לפשוט יותר, עם שינוי אדיר - מקצה אל קצה. אם יש לכם את האפשרות להשקיע 3,880 שקלים (לא זול בכלל, נכון) ובא לכם להוריד מעצמכם את הנטל היומיומי של איסוף הצרכים, ריחות וטיפול בארגז החול - מדובר בהשקעה מצוינת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully