וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת פרטנר מאחדת כוחות עם חברת פורטינט

עודכן לאחרונה: 16.8.2023 / 12:33

השתיים משיקות פתרון SD-WAN לניהול יעיל, חסכוני ומאובטח של הרשת. "התחייבנו להביא ערך וחדשנות ללקוחותינו ולסייע להם בהתמודדות עם אתגרי היום יום"

פרטנר. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
פרטנר/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

קבוצת התקשורת פרטנר הודיעה היום (רביעי) על שיתוף פעולה ייחודי וראשון מסוגו עם חברת פורטינט הבינלאומית, ותציע לעסקים פתרון SD-WAN לניהול יעיל, חסכוני ומאובטח של הרשת. בעידן של המהפכה הדיגיטלית, השימוש באפליקציות זוללות רוחב פס ונדידה לעבודה בסביבה מרובת עננים, גובר הצורך לרשת WAN מאובטחת, דינמית ויציבה.

גם העבודה מהבית הופכת להיות דבר שבשגרה, מה שבהכרח מייצר אתגר לא קטן הן בהיבט של אבטחת המידע והן בהיבט של חוויית המשתמש באפליקציות הארגוניות (SLA). מעבר לטכנולוגיית SD-WAN מהווה מהפכה אמיתית עבור ארגונים ועסקים, עם תקשורת מהירה, אמינה ומאובטחת יותר מבוססת ענן, שמשנה את אופן העבודה של המשתמשים, ללא חשש לעבוד מכל מקום ובכל זמן.

אבי דבורה, סמנכ"ל חטיבת לקוחות עסקיים בפרטנר: "כחברה מובילה בשוק האינטגרציה הישראלי, התחייבנו להביא ערך וחדשנות ללקוחותינו ולסייע להם בהתמודדות עם אתגרי היום יום. פרטנר מספקת שירות ופתרון מקצה לקצה, מרמת הסניף ועד לליבת הארגון, בזאת היא חוסכת ללקוחות את רכישת הפתרונות ממספר מערכות שונות. צוותי האינטגרציה של פרטנר ביצעו את כלל ההסמכות הטכניות, כך שכיום פרטנר היא ספק התקשורת המוביל בעולמות ה-SD-WAN של פורטינט בישראל".

עבור מנהלי הרשת בארגון, הפתרון מקנה ניהול, שליטה ובקרה מרכזיים, הוספה של אתרים בצורה כמעט אוטומטית (Zero Touch), ניתוב מתקדם ובקרות יומיות על מנת להגן על כלל משטחי התקיפה ברשת.

אחד האתגרים הגדולים של ארגון מבוזר הוא התקשורת בין הסניפים, בין אם מדובר על סניפים מקומיים או בין אם מדובר על סניפים בעולם. הפתרון הנוכחי מציע תקשורת מאובטחת, מוגנת ואיכותית ומתן עדיפות לתעבורה רגישה וקריטית. המערכת משתמשת במנועי AI ואוטומציה בניהול הרשת ובתחזוקה שלה, כמו גם תומכת בצורה קלה ומלאה בהחלה של מדיניות אבטחת מידע מהמרכז לסניפים. כמו כן, תומכת הטכנולוגיה בקונסולידציה של הסניפים המרוחקים ומורידה את עלויות הניהול והתחזוקה.

הפתרון ניתן ליישום במודל של שירות מנוהל (managed services) קצה לקצה עם ניטור של 24x7x365. המעבר ל-SD-WAN משנה את מה שהכרנו על רשתות עד היום, כאשר בטכנולוגיה החדשה הארגון מגדיר את מדיניות התעבורה בהתאם לצרכיו והמערכת יודעת לנהל את התעבורה ברשת, לבנות קישורים בין הקווים השונים, לדגום ולבצע איזון עומסים ביניהם. בכך, פותרת המערכת בעיות בטרם הן משפיעות על המשתמש.

  • עוד באותו נושא:
  • פרטנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully