וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד מכה לטיקטוק: עיריית ניו יורק אוסרת על עובדיה להתקין את האפליקציה

עודכן לאחרונה: 19.8.2023 / 10:54

העיר ניו יורק מצטרפת לרשימת גופי הממשל בארצות הברית האוסרים על עובדיהם להשתמש בטיקטוק או להתקינה על מכשירי עבודה. זאת לאחר שמטה הסייבר העירוני קבע כי טיקטוק מהווה סיכון אבטחתי לרשתות הנתונים של התפוח הגדול

טיקטוק. ShutterStock
טיקטוק/ShutterStock

לרשימת הגופים האמריקאיים והאחרים שאוסרים על עובדיהם להתקין על מכשיריהם את טיקטוק מחשש לריגול, מצטרף עוד גוף לא קטן: עיריית העיר ניו יורק. לפי דיווח של The Verge, עיריית ניו יורק דורשת מהעובדים בכל שלוחותיה להסיר את האפליקציה מכל מכשיר שהוא בבעלות העירייה באופן מיידי.

ההוראה יצאה לעובדים אמש (רביעי), אחרי שמטה הסייבר העירוני הגיע למסקנה כי טיקטוק "מהווה סיכון אבטחתי לרשתות של העיר". דובר העיר ניו יורק מסר ל-The Verge כי מטה הסייבר העירוני בודק באופן שגרתי ומקדם באופן פעיל אמצעים כדי לשמור על המידע של תושבי ניו יורק בטוח. בניו יורק מסתמכים על ההנחיות של החשב הכללי הפדרלי, כמו גם החקיקה הפדרלית שאוסרת על עובדי הממשל בארצות הברית להתקין את טיקטוק או להשתמש בה.

טיקטוק. ShutterStock
ההוראה יצאה לעובדים אמש (רביעי), אחרי שמטה הסייבר העירוני הגיע למסקנה כי טיקטוק "מהווה סיכון אבטחתי לרשתות של העיר"/ShutterStock

מדינת ניו יורק אסרה על השימוש בטיקטוק במכשירים מדינתיים עוד ב-2020, במסגרת החלטת מדיניות פנימית, כאשר מן ההנחיה מוחרגות כמה יחידות של יחסי ציבור המורשות להשתמש בטיקטוק לצורכי שיווק.

כזכור, כמה מדינות בארצות הברית אסרו על עובדיהן להשתמש בטיקטוק, ומדינת מונטנה אף הרחיקה לכת, שם המושל חתם על חוק האוסר כליל על שימוש בטיקטוק ברחבי המדינה. משתמשי טיקטוק והחברה עצמה הגישו תביעה נגד מדינת מונטנה זמן קצר אחרי שהחוק נכנס לתוקפו, בטענה שהוא מהווה פגיעה בחופש הביטוי של אזרחי מונטנה.

  • עוד באותו נושא:
  • טיקטוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully