וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדייסון השואב-שוטף הראשון הגיע לישראל

עודכן לאחרונה: 20.8.2023 / 12:50

יום חג לחולי הניקיון: השואב החדש של המותג הבריטי, שכולל גם מברשת המיודעת לשטיפה של הרצפות, מגיע לשוק המקומי באיחור לא קטן. הבעיה המרכזית: המחיר

הדייסון V15s detect submarine/Dyson

דייסון (Dyson), החברה שהפכה לשם נרדף לשואבי אבק אלחוטיים, השיקה בישראל הבוקר (ראשון) את ה-V15s detect submarine - השואב האבק האלחוטי החדש שלה, שמגיע עם ראש חדש שמסוגל לשטוף את הרצפה. מדובר בגרסה עדכנית של דגם ה-V15, והיא הושקה בחודש מאי האחרון ברחבי העולם.

לדברי החברה, המברשת של ה-V15s detect submarine תוכננה לספק את כמות המים המדויקת כדי להסיר ביעילות נוזלים, כתמים ושאריות של פירורי מזון. גליל המברשת העשוי מיקרופייבר מונע על ידי מנוע נפרד המסייע לפעולת הסרת נוזלים, כתמים קשים ושאריות. בנוסף, פס קשיח עמיד מעביר את המים המלוכלכים מגליל המברשת הרטובה למגש פסולת נפרד המאפשר ריקון קל, ומיכל המים הנקיים בנפח 300 מ"ל, מותאם לניקוי של עד 110 מ"ר.

דייסון V15s detect submarine. Dyson,
לדברי החברה, המברשת של ה-V15s detect submarine תוכננה לספק את כמות המים המדויקת כדי להסיר ביעילות נוזלים/Dyson

הדגם החדש כולל גם כן את אלומת הלייזר הירוקה במברשת הפלאפי (Fluffy) שעשויה מסיבי ניילון וסיבי פחמן אנטי סטטיים, והוצגה לראשונה בשנת 2021. איך זה עוזר לכם? אלומת האור מגלה את האבק שאינו נראה לעין האנושית. כמו כן, השואב החדש מצויד במנוע Hyperdymium של דייסון - המייצר עוצמת שאיבה של 240Airwatt הלוכדת 99.99 אחוזים מחלקיקי האבק עד גודל של 0.1 מיקרון.

בכל הקשור לחיי הסוללה, השואב מגיע עם סוללת ניקל-קובלט-אלומיניום בעלת שבעה תאים שאינה מאבדת מעוצמתה במהלך השאיבה, ומספיקה לעד כ-60 דקות של זמן עבודה. תחנת העגינה והטעינה ניתנת להתקנה על על הקיר, לטעינה ואחסון בצורה נוחה של השואב.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
דייסון V15s detect submarine. Dyson,
לוכד 99.99 אחוזים מחלקיקי האבק/Dyson

האביזרים הנלווים המגיעים עם השואב: מברשת שוטפת לניקוי רצפות ומשטחים, מברשת מאירה Fluffy optic, מברשת Digital Motorbar עם טכנולוגיית De-tangle למניעת הסתבכות שיער, אביזר דו מצבי לניקוי כללי, אביזר לפינות ומסילות, מברשת חובטת למזרונים וספות, מגש טפטוף, מטען, תחנת עגינה וטעינה לקיר.

השואב זמין לרכישה בישראל במחיר מומלץ של 4,699 שקלים, כולל שנתיים שירות ואחריות ע"י ב.נ.ז.כ, היבואן הרשמי של דייסון בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • דייסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully