וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: סמסונג עובדת על חיישן צילום של 440 מגה-פיקסל

עודכן לאחרונה: 21.8.2023 / 9:41

סמסונג לאחרונה עובדת על חיישני צילום מרובי פיקסלים, ובשנה שעברה הוציא חיישן צילום של 200 מגה-פיקסל שהשתלב בכמה טלפוני דגל. כעת ישנם דיווחים שהיא עובדת על חיישן גדול עוד יותר: 440 מגה-פיקסל

סמסונג גלקסי. ShutterStock
סמסונג גלקסי/ShutterStock

בשנים האחרונות חל שינוי בקרב בין יצרניות הסלולר, והמיקוד עבר מעיצוב ומפרט טכני - תכונות שההבדלים בהן הפכו אפסיים - ליכולות הצילום. כעת, לפי דיווח באתר SamMobile, סמסונג מפתחת חיישן עילי חדש עם לא פחות מ-440 מגה-פיקסלים. לצידו, נמצאים בפיתוח שני חיישנים נוספים - של 50 מגה-פיקסל (שיהיה גם חיישן 1 האינץ' הראשון של החברה) ו-200 מגה-פיקסל.

חיישן ה-200 מגה-פיקסל, הוא בעל גודל פיקסלים זהה של 0.6 מיקרון, בדומה לחיישן ה-200 מגה-פיקסל שקיים בגלקסי S23 אולטרה, והוא אמור להיות שיפור לקיים, ומיועד גם הוא לשימוש בטלפונים מפלח השוק העליון.

הצצה ראשונה לסמארטפונים החדשים של סמסונג/ינון בן שושן

חיישן ה-440 מגה-פיקסל (שנקרא ISOCELL HU1) כנראה יהיה אף גדול מחיישן ה-50 מגה-פיקסל, אבל עדיין לא ברור אם הוא מיועד לסמארטפונים או לשימושים אחרים, כמו כלי רכב אוטונומיים או חצי-אוטונומיים (מה שמכונה גם נהיגה מסייעת). לטענת הדיווחים, החברה שואפת לאף יותר ולפתח חיישנים של 600 מגה-פיקסל, ומיו יודע, אולי יותר.

עם זאת, על אף המספר המפוצץ חשוב לזכור ששם המשחק הוא חיישנים גדולים, או איכות העדשה. ככל שהחיישן גדול יותר ומכסה יותר שטח חשיפה שמגיע מהעדשה, כך התמונות יהיו איכותיות יותר. אז מה הרעיון? החשיבה היא פשוטה: יותר פיקסלים = יותר מידע נקלט, ותמונה שמכילה לא פחות מ-200 מיליון פיקסלים, היא תמונה שמכילה המווון מידע, ככה שאפשר להגדיל, לחתוך או לעבד חלקים ממנה, מבלי לפגוע באיכות.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully