וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת ענק לחברת התוכנה הירושלמית אקס ליבריס

עודכן לאחרונה: 21.8.2023 / 12:54

חברת התוכנה הירושלמית אקס ליבריס נבחרה כפלטפורמת שירותי ניהול הספריות של קונסורציום האקדמיות של מדינת אוהיו בארה"ב - בעסקה שמוערכת בכ-25 מיליון דולר

אקס ליבריס. ShutterStock
אקס ליבריס/ShutterStock

חברת התוכנה הירושלמית אקס ליבריס (Ex Libris) מקבוצת Clarivate, המפתחת ומשווקת פתרונות ענן למוסדות ההשכלה הגבוהה ומתמחה בטכנולוגיה לספריות אקדמיות ולאומיות, נבחרה כפלטפורמת שירותי ניהול הספריות של קונסורציום האקדמיות של מדינת אוהיו בארה"ב - בעסקה שמוערכת בכ-25 מיליון דולר.

אקס ליבריס מובילה את שוק שירותי ניהול הספריות בעולם, ומספקת את שירותי התוכנה שלה לכ-70% מהספריות האקדמיות והציבוריות ברחבי העולם. לחברה לקוחות בארה"ב, בדרום אמריקה, באוסטרליה, בקנדה, באירופה, בסין, בישראל ובמדינות נוספות.

החברה תספק לקונסורציום האמריקאי את תוכנת Alma שפיתחה, המובילה היום בשוק הבינלאומי של שירותי ניהול המידע האקדמי. הפלטפורמה החדשה מבוססת הענן תשפר את חוויית המשתמש והשירותים של הספריות, תשפר את יעילות התפעול היומיומי ותייעל את שיתוף הפעולה והפונקציונאליות של הקונסורציום. הטכנולוגיה של אקס ליבריס תוטמע ב-88 הספריות החברות ב-OhioLINK במהלך השנתיים הקרובות.

לצד זאת, תספק אקס ליבריס לקונסורציום שורה של תוכנות ניהול נוספות, לשיפור השירותים עבור המשתמשים, צוותי המחקר, סטודנטים, צוות הספרייה והאדמיניסטרציה, כמו גם תוכנה ליצירת אינטגרציית ליבה עם מערכות ניהול למידה בקמפוסים.

אקס ליבריס היא החברה המובילה בענף שירותי ניהול הספריות בעולם, ומספקת היום את שירותי התוכנה שלה לכ-70% מהספריות האקדמיות והציבוריות ברחבי העולם. לחברה לקוחות בלמעלה מ-90 מדינות, בארה"ב, בדרום אמריקה, באירופה, באוסטרליה, במזרח הרחוק ובישראל.

"ההשקעה הזו מחזקת את התשתית הטכנולוגית של אוהיו להשכלה גבוהה", אמר רנדי גרדנר, ראש מחלקת ההשכלה הגבוהה של אוהיו ((ODHE. OhioLINK היא חברה בקונסורציום הטכנולוגיה של אוהיו, חטיבה של ODHE. "תמיכה בתפקיד המורחב של הספריות האקדמיות שלנו בחינוך סטודנטים ובחדשנות מו"פ בתחומים כמו ביו-רפואה, חקלאות וייצור מתקדם היא חיונית".

המנהלת המבצעת של OhioLINK, איימי פאוולובסקי, הובילה את תהליך הבחירה והתכנון של הקונסורציום וניהלה את המשא ומתן על החוזה לפלטפורמת שירותי הספרייה החדשה. היא ציינה כי "ספריות עשו שינויים אדירים במהלך 20 השנים האחרונות, על מנת לתמוך במחקר, הוראה ולמידה באמצעות משאבים אלקטרוניים".

"אנו נרגשים לשתף פעולה עם אקס ליבריס באמצעות מערכת שתנהל את כל מגוון האוספים שלנו ותרחיב את השירותים לתמיכה בסגל ובסטודנטים", הוסיפה.

מנכ"ל אקס ליבריס, יריב קורש. Ex Libris,
מנכ"ל אקס ליבריס, יריב קורש/Ex Libris

יריב קורש, מנכ"ל אקס ליבריס וInnovative, ציין: "העובדה ש- OhioLINK בחרה להרחיב את מערכת היחסים שלנו ולהצטרף לקהילת Alma ההולכת וגדלה עם למעלה מ-2,500 מוסדות ברחבי העולם, היא עדות לאמון בחזון ובחדשנות של Clarivate בכלל ו אקס ליבריס בפרט ".

"המשימה שלנו היא לספק ללקוחותינו אפשרויות יעילות יותר של ניהול ספריות באמצעות שילוב פתרונות בינה מלאכותית ודאטה המקלים על חוקרים, סגל אקדמי ולקוחות, ומאפשרים להם לנצל את מלוא היתרונות של האוספים הנרחבים של הספריות והמטא-הדאטה העשיר המקיף אותן. אנו שמחים על כך ש-OhioLINK מצטרפים אלינו למשימה הזו", הוסיף קורש.

קונסורציום OhioLINK פועל במשך יותר מ-30 שנה כדי להבטיח שכל הספריות החברות בו הרחיבו את הגישה למשאבים מודפסים ואלקטרוניים משותפים בתמחור אטרקטיבי. בקונסורציום חברים כיום 89 מוסדות.

  • עוד באותו נושא:
  • הייטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully