וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוב מתמיד: הסמארטפון החדש של גוגל נחשף

עודכן לאחרונה: 21.8.2023 / 13:47

לקראת ההכרזה המצופה שלו באוקטובר ועונת החגים המתקרבת בארצות הברית, דלף סרטון ראשון של הפיקסל 8 בו נראה המכשיר, ועם כמה פרטים מעניינים אך לא מאומתים עדיין כמו מחק קול

פיקסל 8 פרו. מתוך טוויטר/X,
פיקסל 8 פרו/מתוך טוויטר/X

כמו שההתרגשות לקראת הכרזת האייפון 15 עולה, כך גם ההתרגשות לקראת מכשירי הפיקסל החדשים שבדרך כלל מוכרזים בסמיכות להכרזות האייפון ולא במקרה: כל החברות הטכנולוגיה מכוונות כל שנה לעונת החגים בארצות הברית, מחג ההודיה ועד חג המולד (ובאמצע יש גם את יום ששי השחור), שזהו זמן שבו האמריקאים מוציאים את מיטב כספם על מתנות לקרוביהם.

סרטון טיזר של ה-פיקסל 8 המצופה שדלף חושף לא מעט פרטים על הטלפון החדש הצפוי לבית גוגל, שיירש את הפיקסל 7. המדליף רולנד קוואנט, שניתח את הסרטון גילה כמה פרטים מעניינים, שוב, לא מאומתים עדיין:

הפיקסל 8 פרו יגיע עם 128,256 או 512 גיגהבייט אחסון, ואילו בפיקסל 8 הרגיל יהיו אפשרויות ל-128 או 256 גיגהבייט אחסון. הפיקסל 8 פרו יגיע בשלושה צבעים, ביניהם גוון שנשמע קצת מוזר - ליקריץ' (כנראה שחור מבריק כלשהו, אם נתייחס לסוכריות הדוחות שעל שמן הוא נקרא) ואילו הפיקסל 8 יגיע בליקריץ', פורצלן (לבן?) ורקיע - בוודאות גוון תכלת, שגם מופיע בסרטון הטיזר.

בסרטון עצמו מוצגת תכונה חדשה שתהיה בפיקסל 8 - מחק קול. כמו במחק התמונה שהוצג בדור הקודם ומאפשר למחוק פריטים לא רצויים מתמונות, גוגל עומדת כנראה לאפשר "למחוק" רעשי רקע מסרטונים כולל גם רעשים בחזית שאולי מפריעים להקלטה. פונקציות נוספות לשיפור וידאו כנראה צפויות גם הן. דיבור נוסף הוא שטלפוני הפיקסל עומדים לקבל גם תמיכה ב-UWB, התקן תקשורת רחב פס המאפשר תקשורת לטווחים קצרים כמו פתיחת כלי רכב או איתור תגיות חכמות, בדומה לקיים בטלפונים של סמסונג ואפל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully