וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מערך הסייבר: מידע רגיש מאתרי הכרויות מוכרים דלף לרשת

עודכן לאחרונה: 22.8.2023 / 9:44

בהודעת מערך הסייבר הלאומי נכתב כי זוהו אינדיקציות לכך שמידע רגיש דלף לרשת, בהם מידע של גברים מהאלפיון העליון ולסביות. "פועלים באמצעות שותפים לסייע לצמצום אפשרויות הפרסום הפומבי של התוכן שדלף". צו איסור פרסום הוצא על התוכן שדלף וצו להסרת תוכנו של התוכן

מתקפת סייבר. ShutterStock
מתקפת סייבר/ShutterStock

חשש בקרב אנשי עסקים והאלפיון העליון: מערך הסייבר הלאומי מעדכן הערב (ראשון) כי זיהה אינדיקציות לכך שמידע רגיש דלף ממספר אתרי דייטינג - בהם ריצ'דייט - אתר הכרויות לעשירים; shedate - פלטפורמת הכרויות ללסביות; KosherDate - אתר הכרויות לדתיים; Zivug4u, "זיגוטה", "פלירטוט" ו-xydate. "כדי לשמור על פרטיות המשתמשים, המערך פועל כעת באמצעות שותפים לסייע לצמצום אפשרויות הפרסום הפומבי של התוכן שדלף", נכתב בהודעת מערך הסייבר.

"במקביל, נמסר לנו מבעלי האתרים כי היקף ומהות המידע שדלף נמצאים בבדיקה על ידם", הוסיפו במערך הסייבר. "המערך פועל כל העת, וגם בתקופה האחרונה, מול חברות האחסון של אתרים מסוג זה בהתרעות אודות נסיונות לתקיפה ובהמלצות ספציפיות לחיזוק ההגנות".

כמו כן, במערך הסייבר מדגישים ומסבירים כי הן לבעל האתר והן לחברת האחסון של האתר יש אחריות לעמוד בהוראות דיני הגנת הפרטיות, לעדכן את לקוחותיהם אודות המידע שדלף והפעולות שינקטו כדי למזער את הנזק.

סייבר. ללא, ShutterStock
"המערך פועל כעת באמצעות שותפים לסייע לצמצום אפשרויות הפרסום הפומבי של התוכן שדלף"/ShutterStock, ללא

כדי לשמור על פרטיות המשתמשים כמו גם להגן על פעילות החקירה וההתגוננות המתבצעות בעקבות זיהוי הדלף, פנתה מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה לבית המשפט והוצא צו איסור פרסום על התוכן שדלף וצו להסרת תוכנו של התוכן שדלף.

  • עוד באותו נושא:
  • סייבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully