וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכשיר אבד או נגנב? גוגל תעזור לכם למצוא אותו גם אם הוא כבוי

עודכן לאחרונה: 22.8.2023 / 11:56

לפני תקופה, באחת מהכרזות המפתחים הכריזה גוגל שהיא עובדת על אפשרות לאיתור הסמארטפון האבוד שלכם גם אם למשל הגנב כיבה אותו. כך זה עובד

וואלה תתחברו. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
וואלה תתחברו/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

כחלק מהשדרוגים שמבצעת גוגל לרשת Find my device שלה, המאפשר לבעלי אנדרואיד לאתר את המכשיר שלהם אם אבד או נגנב פשוט על ידי גלישה לאתר בכל מחשב, בקרוב החברה תאפשר לאתר מכשירים - גם אם כבו, בהנחה שהגנב כיבה אותם בכוונה או פשוט בגלל שאזלה להם הסוללה.

התכונה החדשה מנצלת את העובדה שגם טלפונים "כבויים" לא באמת כבויים לחלוטין ועדיין מקיימים תקשורת בסיסית עם סביבתם: מכשיר אבוד או גנוב ימשיך לשלוח אות בלוטות' שצורך מעט מאוד זרם (BLE) לסמארטפונים בסביבתו, ואלה ידווחו לרשת על מיקומו. זו למעשה אותה השיטה בה עובדות תגיות איתור כמו אייר טאג ואחרות שעכשיו מיושמת על סמארטפונים.

סמארטפונים. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
התכונה החדשה מנצלת את העובדה שגם טלפונים "כבויים" לא באמת כבויים/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

לפי מפתח שחקר שורות קוד בגירסה קרובה של אנדרואיד, האפשרות הזו לא תופעל כברירת מחדל, אלא תצטרכו לאשר את פעולתה ולבחור את מידת המעורבות שלכם ברשת האיתור ומתי המכשיר ישדר: כבויה, רק מחוץ לרשת, באזורים בעלי פעילות רבה בלבד או פועל כל הזמן.

אין כרגע צפי רשמי לשחרור התכונה המבורכת הזו, אבל לפי המפתח שניתח את הקוד - התכונה כבר בשלה לחלוטין, כך שנראה שלא נצטרך להמתין לה יותר מדי.

  • עוד באותו נושא:
  • אנדרואיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully