וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Tastewise הישראלית נבחרה כחלוצה טכנולוגית לשנת 2023 על ידי הפורום הכלכלי העולמי

החברה שפיתחה פלטפורמת נתונים מונעת בינה מלאכותית עבור תעשיית המזון והמשקאות נבחרה על ידי הפורום הכלכלי העולמי (WEF) להיות בין 100 החברות המהוות חלוצות טכנולוגיה המבטיחות ביותר העוסקות בקיימות, חדשנות ושינויי אקלים

אלון חן. יחצ,
אלון חן/יחצ

Tastewise הישראלית אשר פיתחה פלטפורמת נתונים מונעת בינה מלאכותית עבור תעשיית המזון והמשקאות נבחרה על ידי הפורום הכלכלי העולמי (WEF) להיות בין 100 החברות המהוות חלוצות טכנולוגיה המבטיחות ביותר העוסקות בקיימות, חדשנות ושינויי אקלים. הכרה יוקרתית זו מדגישה את תרומתה יוצאת הדופן של Tastewise לשינוי עתיד המזון. עוד ראוי לצין כי רשימה זו של נבחרת חלוצות הטכנולוגיה היא חלק מקהילות חדשנים של הפורום המכנסות את חברות הסטארט-אפ העולמיות המובילות בעולם לקידום המהפכה התעשייתית הרביעית.

"אנחנו נרגשים להודיע על בחירתה של Tastewise הישראלית על אחת מחלוצות הטכנולוגיה שלנו לשנת 2023", מספרת ורנה קון, ראשת קהילת החדשנות של הפורום הכלכלי העולמי. "Tastewise נמצאת בחזית החדשנות והיא זו שיכולה להביא את השיבוש הנדרש לתעשייה כדי לסייע לנו לפתור את הבעיות הדוחקות בעולם. אנו בציפיה לקראת תרומת החברה והעומדים בראשה לעבודת המטה של הפורום המפגישה את המגזר הציבורי והפרטי כדי להתמודד עם סוגיות גלובליות אלו".

Tastewise מעצימה את תעשיית המזון והמשקאות עם ניתוח נתונים בזמן אמת ומאפשרת למותגים לקבל החלטות מושכלות עבור טעם הצרכנים המשתנה ודינמי של היום. החברה מציידת את מובילי התעשייה בכלים לחדש, לשווק ביעילות ולהניע את צמיחת המכירות על ידי לכידת וזיקוק מגמות מזון ומשקאות.

אלון חן, מנכ"ל ומייסד שותף של Tastewise הביע את גאוותו על הישג זה, והדגיש את החשיבות העליונה של מהפכה בתעשיית המזון. "בעודנו ניצבים בפני אתגרים קריטיים העומדים בפני כדור הארץ, השילוב של מאגרי נתונים עצומים וכלי בינה מלאכותית פורצי דרך שפותחו על ידי הצוות יוצא הדופן שלנו הופך למתכון מרכזי לעתידנו. בעוד שחצי מהכדור הארץ מתמודד עם שריפות והחצי השני עם שיטפונות, מערכות מזון נמצאים במצב משברי, מה שמשפיע על האנושות ועל הפלנטה שלנו. אנו מתרגשים לשתף פעולה עם מנהיגים עולמיים אחרים ולשבור יחד באמצעות חדשנות ודיאלוג מחסומים המעכבים את זרימת המזון העולמית."

תוכנית חלוצי הטכנולוגיה של הפורום הכלכלי העולמי אשר הושקה בשנת 2000 מכירה בחברות בחזית ההתקדמות הטכנולוגית, תוך התמקדות בפוטנציאל שלהן לעצב ולשנות תעשיות ולשפר חברות (As in societies - שמואל). הבחירה של Tastewise מאשרת מחדש את מעמדה כפורצת דרך שמניעה שינוי משמעותי בתעשיית המזון והמשקאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully