וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יציל את הפלטפורמה? מטא השיקה גרסת דפדפן לת'רדס

עודכן לאחרונה: 24.8.2023 / 8:10

מטא (פייסבוק) מנסה בכל הכוח לבלום את הצניחה במספר המשתמשים היומיים של הרשת החברתית החדשה - ומשיקה גרסת דפדפן. מספר המשתמשים היומיים ירד ב-70% מאז ההשקה

Threads. רויטרס
Threads/רויטרס

הפתרון לירידה במספר המשתמשים? מטא (פייסבוק) הודיעה על על השקת גרסת דפדפן (Web) ל-Threads (ת'רדס) - הרשת החברתית החדשה שנוצרה כתשובה של החברה לטוויטר, ומבוססת על אינסטגרם. לדברי דוברת החברה, כריסטין פיי, הפלטפורמה האינטרנטית תאפשר חוויה זהה לזו של האפליקציה - כולל פרסום פוסטים ויצירת אינטרקציה מלאה עם משתמשים אחרים. בינתיים, האתר זמין בישראל באופן חלקי, וצפוי להגיע לכלל המשתמשים בשבועות הקרובים.

עד כה, העמוד הראשי של ת'רדס (Threads.net) הציג קוד QR להורדת האפליקציה לסמארטפון. ממשק האינטרנט החדש למחשב שולחני נראה די זהה לזה של האפליקציה לנייד, אם כי יש כמה הבדלים קטנים; אייקוני הניווט נמצאים בחלק העליון של הדף, ועל מנת לעבור בין הפיד "עבורך" ו"עוקבים", צריך ללחוץ על כפתור בפינה השמאלית התחתונה. מצד שני, לפחות כרגע לא ניתן לערוך את הפרופיל.

Threads הושקה בסערה בחודש יולי - יותר מ-100 מיליון משתמשים נרשמו בתוך 5 ימים בלבד. עם זאת, מספר המשתמשים היומיים בשבוע השני אחרי ההכרזה צנח ל-13 מיליון - ירידה של 70% מהשיא ב-7 ביולי. לשם השוואה, המשתמשים הפעילים היומיים של X (טוויטר לשעבר) הם בסביבות 200 מיליון.

האם גרסת דפדפן תצליח לבלום את הירידה? ייתכן. בתוך כך, למרות המגמה המדאיגה לכאורה, עדיין מוקדם מדי להספיד את הרשת החברתית הצעירה. לפי מדדים אחרים, האפליקציה ממשיכה להגדיל את בסיס המשתמשים שלה ואת כוח המשיכה שלה בשווקים גלובליים, דבר שעם הזמן עשוי גם להגביר את השימוש בה - במיוחד כאשר מערך התכונות של האפליקציה משתפר. בנוסף, היא עדיין אינה זמינה ב-27 מדינות האיחוד האירופי, על כ-500 מיליון תושביו - נתח שוק משמעותי עבור ברשת חברתית.

  • עוד באותו נושא:
  • Threads

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully