וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את סמארטפון האנדרואיד 13 הקטן בעולם

עודכן לאחרונה: 27.8.2023 / 11:26

אם נמאס לכם מטלפונים גדולים, הכירו את ה-Jelly Star הזעיר של יוניהרץ הסינית: זהו סמארטפון אנדרואיד מודרני עם אנדרואיד 13 שגודלו לא עולה על כרטיס אשראי, ומומן לאחרונה במימון המונים (ועכשיו מוצע בכ-200 דולר ליחידה)

Jelly Star. Jelly Star,
Jelly Star/Jelly Star

לאחרונה מומן במימון המונים דרך קיקסטרטר פרויקט מעניין: ה-Jelly Star, שהוא טלפון האנדרואיד 13 הקטן בעולם. כפי שפורסם גם באתר הגאדג'טים הישראלי TGSPOT, מדובר בחברה סינית בשם Unihertz, שכבר מימנה כמה סמארטפונים ופרויקטים מוצלחים במימון המונים שעכשיו יוצאת עם מוצר מקורי: טלפון אנדרואיד מודרני, אבל קטן - גודל המסך שלו הוא רק שלושה אינץ'. אמנם, בהיסטוריה (הארוכה) של אנדרואיד כבר היו טלפונים עם צגים קטנים יותר, אבל לא אנדרואיד עם חומרה ותוכנה מודרנית בגודל הזה.

אז מה הקטנצ'יק הזה מציע (מחירו אגב עומד על 199 דולר בלבד, בפרויקט המימון עמד על 176): מלבד מסך שלושה אינץ' (LCD, 480 על 854 פיקסלים), יש לו בגב תאורת LED דינאמית (בדומה ל-Nothing), מצלמת 48 מגהפיקסל שזה מרשים לטלפון ברמת המחיר הזו, קורא טביעות אצבע, מעבד Helio G99 במהירות של עד 2.2. גיגההרץ, מקום לשני כרטיסי SIM, 8 גיגהבייט זיכרון ו-256 גיגהבייט אחסון ואפילו בלוטות' 5.3 - מפרט בכלל לא רע בשביל המחיר. יש לו מארז שקוף, והוא מוצע בשני צבעים: כחול ואדום.

עוד בצד הצעצועים: יש לו כפתורים ניתנים לתכנות, משדר אינפרא אדום, שקע אוזניות מסורתי ואפילו NFC לתשלומים במגע. הסוללה היא סוללת 2,000 מיליאמפר/שעה שזה אולי נשמע מעט, אבל כיון שהמסך שלו זעיר, היא תספיק לכם ליום שלם.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
Jelly Star. Jelly Star,
יש לו גם תאורה אחורית. Jelly Star/Jelly Star

איפה החסרונות שלו? הוא תומך רק בדור רביעי, ובגלל גודלו הזעיר (כאורכו של כרטיס אשראי), הוא קצת שמנמן: העובי שלו הוא כמעט 19 מ"מ (למעשה 18.7), עוביים של שני סמארטפונים מודרניים אבל צריך לזכור שהוא מתפרש על הרבה פחות אורך מסמארטפון רגיל, כך שהיה צריך לדחוס את האלקטרוניקה שלו היכנשהו. בסך הכל עדיין מדובר בסמארטפון זעיר ממדים, 95 מ"מ אורכו ו-49.6 מ"מ רוחבו, והוא שוקל בסך הכל 116 גרם.

  • עוד באותו נושא:
  • סמארטפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully