וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ק-פוינט בחרה ב- Verifone לקידום מכירות הקורסים שלה בעולם

הפלטפורמה הייחודית של Verifone תסייע לצ'ק פוינט לחדור לשווקים חדשים בעולם ולבצע מיקור חוץ של משימות בק-אופיס כמו לוקליזציית אמצעי תשלום, אופטימיזציה של תהליך הרכישה והתשלום, חישובי מיסים מקומיים, חיוב והפקת קבלות וחשבוניות

וריפון. יחצ,
משרדי וריפון/יחצ

ענקית הפינטק Verifone הודיעה כי חברת הסייבר הישראלית צ'ק פוינט בחרה בפלטפורמת המוניטיזציה שלה, CheckOut2, לצורך מכירה ושיווק של מערך הקורסים המקוונים וההכשרות שמציעה צ'ק פוינט לארגונים בתחום אבטחת המידע והסייבר.

הפלטפורמה הייחודית של Verifone תסייע לצ'ק פוינט לחדור לשווקים חדשים בעולם ולבצע מיקור חוץ של משימות בק-אופיס כמו לוקליזציית אמצעי תשלום, אופטימזציה של תהליך הרכישה והתשלום, חישובי מיסים מקומיים, חיוב והפקת קבלות וחשבוניות.

כמו כן, רשת השותפים של וריפון, Verifone's Affiliate Network, אחת מרשתות השותפים המובילות בעולם למכירת מוצרים דיגיטליים - הינה גם חלק משיתוף הפעולה. כל הזכיינים והמשווקים ברשת השותפים יוכלו לשמש כמשווקים לקורסים של צ'ק פוינט. יכולות הניטור והפקת הדו"חות של Checkout2 יספקו לצ'ק פוינט תובנות עסקיות אשר יסייעו לחברה לממש הזדמנויות חדשות.

צ'ק פוינט מציעה למגזר הארגוני מגוון רחב של הדרכות והסמכות בנושאים שונים של אבטחת מידע בתוך הארגון, ובהם שמירה על נהלי אבטחה בקרב עובדים והתמודדות ארגונית מול מתקפות כופרה. צ'ק פוינט גם מציעה הדרכות בשימוש אופטימלי בכלי ההגנה שלה. הקורסים מקנים תעודות הסמכה מטעם צ'ק פוינט אשר מוסיפה למוניטין המקצועי של אנשי אבטחת המידע בארגון.

"חיפשנו חברת תשלומים מובילה"

שיתוף הפעולה הזה בין Verifone לצ'ק פוינט, מהווה המשך למערכת היחסים המקצועית בין החברות שהחלה עוד בשנת 2020. תחילה עשתה צ'ק פוינט שימוש ב-Checkout2 לשיווק חבילת ההגנה שלה ZoneAlarm למחשבי PC ומכשירים ניידים בקרב צרכנים ועסקים קטנים, ושנה לאחר מכן גם חטיבת Cyberpark של צ'ק פוינט, העוסקת בפיתוח משחקים ואתגרי סייבר, השתמשה בפלטפורמה של Verifone כחלק מהגדלת החשיפה בקרב קהלים חדשים בעולם.

שי סלומון, מנהל עולמי של הגנת סייבר ופיתוח עסקי בצ'ק פוינט: "כחברה מובילה בתחום הסייבר, חיפשנו חברת תשלומים מובילה עם פריסה עולמית רחבה ופתרונות מסחר מלאים שיסייעו לנו לעמוד ביעדי חטיבת הקורסים וההכשרות. יכולות המוניטיזציה המגוונות וערוצי ההכנסות החדשים יאפשרו לנו להתמקד בפיתוח עסקי וקידום החדשנות."

Verifone ענקית הפינטק העולמית מעצבת את עולם המסחר והתשלומים המתפתח בכל תחום עבור חברות בלמעלה מ-165 מדינות וזוכה לאמון על ידי המותגים הידועים ביותר בעולם, עסקים קטנים ומוסדות פיננסיים גדולים. פלטפורמת Verifone בנויה על היסטוריה של ארבעה עשורים של חדשנות ואבטחה ללא פשרות וכוללת פעילות משלימה בזכות חברות בנות כגון 2checkout אשר עוקבת אחר מגמות וטרנדים בעולם המסחר המקוון, ומאפשרת קבלת החלטות טובה יותר עבור עסקים.

  • עוד באותו נושא:
  • וריפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully