וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אחרי עשור - המסך של ה-Galaxy S24 ייראה אחרת

עודכן לאחרונה: 29.8.2023 / 9:43

על פי הדלפות לא מאומתות, הצגים של הגלקסי S24 יהיו צגים שטוחים יותר (שלום לשוליים המשתפלים אחרי עשור), חדים יותר והרבה יותר בהירים מהדור הנוכחי, אם השמועות אכן יתממשו

על אף שההכרזות הקרובות הן דווקא של האייפון 15 והפיקסל 8, יש כבר גם שמועות והדלפות לגבי מכשיר הדגל הבא של סמסונג, הרי הוא הגלקסי S24. לפי הדיווחים, ה-S24 יקבל מסך חדש, בהיר יותר, חד יותר (שישתווה למתחרים כמו ה-Find X6 וה-Xperia 1 V של סוני), והכי משמעותי: יאבד את הקימורים שלו ואת ההשתפלות לשוליים. לראשונה מזה שנים נראה כנראה מכשיר סמסונג שחוזר לצורת המסך השטוחה יותר.

Galaxy S23 Ultra. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
הגלקסי S23 אולטרה/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

לפי המדליף Ice Universe, לגלקסי S24 יהיה צג 6.78 אינץ' ברזולוציה של 3120 על 1440 פיקסלים, ויחס מסך של 19.5 ל-5.9. בהירות השיא תקפוץ משמעותית מעלה ל-2,500 ניט. לאיש אגב, אין מוניטין יציב של הדלפות, כך שאפשר לקחת את ה-"דיווח" שלו עם יותר מקמצוץ מלח.אבל אם הם נכונים, הרי שלגלקסי S24 יהיה מסך בהיר יותר ב-750 ניט מקודמו (1,750 ניט), וישתווה לבהירות המסך שמציג טלפון הדגל של אופו, ה-Find X6.

עוד לפי הטענות, סמסונג עומדת לעשות שימוש בפאנל OLED המכונה M13 כלומר הדור ה-13 של אותו המסך, שאמורים להיות דקים יותר ויותר חסכוניים בצריכת זרם.

לפי עיצובי הדמה שפרסם המדליף, אפשר להגיד שלום לשוליים המשתפלים ולמסכים הקמורים אצל סמסונג ששולטים אצלה כבר כעשור, שזה אולי לא דבר רע, כי מסכים משתפלים לא רק שהם קצת מעצבנים, הם גם יותר פגיעים לשברים מאשר מסכים שטוחים לחלוטין.

  • עוד באותו נושא:
  • גלקסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully