וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמי: אפל חשפה את תאריך ההכרזה על סדרת האייפון 15

עודכן לאחרונה: 29.8.2023 / 20:21

ענקית הטכנולוגיה הודיעה כי תקיים אירוע הכרזה בשבוע השני של חודש ספטמבר, ובו תחשוף את סדרת מכשירי הדגל, לצד שעונים חדשים ומוצרים נוספים. הנה כל הפרטים

ההזמנה של אפל לאירוע ההכרזה. צאפל,
ההזמנה של אפל לאירוע ההכרזה/צאפל

אחרי חודשים של שמועות ודיווחים - זה רשמי: לפני זמן קצר שלחה אפל לעיתונאים הזמנות לאירוע הכרזה שיתקיים ביום שלישי בעוד פחות משבועיים, 12 בספטמבר, בשעה 20:00 שעון ישראל. כרגיל, אפל לא חושפת בהזמנה הרשמית מה היא עומדת לחשוף, ומסתפקת בטיזר על ההזמנה. הפעם, שורת הטיזר היא "Wonderlust" ("תאוות נדודים" בתרגום חופשי). כבכל שנה, אפל צפויה לחשוף את סדרת מכשירי הדגל - האייפון 15.

אחד מהשינויים שיגיעו בדגמי האייפון 15 פרו הוא מסגרת בחיתוך חד עם קצוות קמורים - רעיון עיצובי שמזכיר גם את דגמי ה-MacBook Pro החדשים (בגודל 16 ו-14 אינץ'), שכוללים מעטפת עם סיומת מעוקלת בחלק התחתון. עוד נראה כי כפתור ההשתק האייקוני עומד לשנות את פניו, ובמקום כפתור הסטה, הוא יהיה כפתור לחיצה קפסטיבי, ויהיה צורך להפעיל לחץ כדי להכניס את הטלפון למצב שקט, בדומה לכפתור הבית באייפון 7, שעשה שימוש בטכנולוגיית Haptic. פרט נוסף הוא המעבר, לראשונה, לשקע טענה מסוג USB-C.

הדמיה: אייפון 15. 9TO5Mac,
הדלפה: כך ייראה האייפון 15?/9TO5Mac

מה עוד אנחנו צפויים לראות?

שעון אפל סדרה 9 - אפל צפויה להכריז על הדור התשיעי של שעונה, עדכון לסדרה 8 הנוכחית. העדכון צפוי להתמקד בשדרוגים למעבד השעון, מסדרה S עם שיפור בביצועים, אבל מלבד זה לא צפויים שינויים מרעישים. כזכור השנה, אפל ביצעה שדרוג משמעותי למערכת ההפעלה של השעון כולל רקעים צבעוניים ועוד שכלולים, שמן הסתם יבואו לידי ביטוי בסדרה הקרובה. לפי מארק גרמן, כתב הטכנולוגיה של בלומברג, שהוא בעל מקורות טובים באפל, השבב S9 יהיה מבוסס על שבב הביוניק A15 שמשרת כרגע את סדרת האייפון. צפויים שדרוגי ביצועים לצד שיפור בחיי הסוללה. עוד קיימת אפשרות שהשעון יצא גם בוורוד.

צפויים גם שדרוגים לסדרת שעוני העל אולטרה, עם האולטרה 2, שיתומחר ב-80 דולר. כזכור, סדרת האולטרה היא שעונים גדולים, מוקשחים, מחומרים מתקדמים, המיועדים לאנשים העושים פעילות בתנאים קיצוניים. קוטר השעון הפעם צפוי להיות 49 מ"מ.

מארז חדש לאיירפודס פרו עם USB-C - לאור השינוי הכי משמעותי הצפוי באייפונים - המעבר לשקע USB-C, אפל צפויה להכריז גם על מארז חדש עבור דגם האיירפודס פרו הנוכחי שלה, שיכלול שקע USB-C כמו שאר העולם הנאור במקום שקע הלייטנינג, כדי ליצור תאימות ואחידות בכבלים בין האוזניות והסמארטפונים מתוצרתה. ואם בכבלים עסקינן, עוד גימיק חמוד הוא שכבלי ה-USB שעתידים להיות מצורפים לאייפונים יהיו מצופים בד ארוג ובצבע תואם לזה של המכשיר במקום הכבל הלבן המסורתי, שזהו גימיק חמוד, ומאוד ברוח של אפל. עוד נטען כי הכבלים יהיו ארוכים יותר - כמטר וחצי במקום מטר, ועוד אורך לכבל זה תמיד מבורך.

ולבסוף, גם באופן מסורתי, אפל צפויה גם להכריז על השחרור הרשמי של מערכת ההפעלה העדכנית לאייפון, הלוא היא iOS17, שכבר הייתה זמינה בבטא עוד בהכרזתה הראשונית בוועידת המפתחים האחרונה ביוני. יש גם דיבורים על הכרזות מחשבים, אבל ניסיון העבר מלמד שאפל לעתים שומרת את הכרזות המחשבים לאירוע נפרד, כמה שבועות אחרי האירוע המרכזי של האייפונים שיתקיים, עכשיו רשמית, ב-12 בספטמבר.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully