וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואו נעשה סדר: מה צפוי לנו באירוע ההכרזה של אפל?

עודכן לאחרונה: 30.8.2023 / 7:03

אייפון 15, שעונים, שקע טעינה חדש (לא רק לאייפון) ומחירים גבוהים יותר: במרחק של פחות משבועיים מאירוע ההכרזה של אפל, וזה מה שאנחנו צפויים לראות שם

טים קוק, מנכ"ל אפל. GettyImages
טים קוק, מנכ"ל אפל/GettyImages

ב-12 בספטמבר, בשעה 20:00 (שעון ישראל) זה יקרה: השמועות, ההדלפות והדיווחים יפנו את מקומם להכרזות, כשאפל תקיים את אירוע ההכרזה המרכזי שלה תחת הכותרת "Wonderlust". כפי שנהגה בשנים האחרונות, אפל תציג את סדרת האייפון 15 באירוע שהוקלט מראש ויועבר בשידור חי. רגע לפני, הנה כל מה שידוע לנו על המכשירים החדשים שיוצגו באירוע.

באופן טבעי, המכשירים שיתפסו את רוב תשומת הלב יהיו מכשירי ה-iPhone 15 החדשים. וגם השנה, סדרת האייפון תורכב מ-4 מכשירים בסך הכל אפל - שני דגמי פרו, ושני דגמי בסיס. אחד מהשינויים שיגיעו בדגמי האייפון 15 פרו הוא מסגרת בחיתוך חד עם קצוות קמורים - רעיון עיצובי שמזכיר גם את דגמי ה-MacBook Pro החדשים (בגודל 16 ו-14 אינץ'), שכוללים מעטפת עם סיומת מעוקלת בחלק התחתון.

בנוסף, כפתור ההשתקה הוותיק שבצדו השמאלי העליון של המכשיר יוחלף במה שאפל מכנה "כפתור פעולה" (Action Button) שיהיה ניתן להתאמה אישית. ההערכה היא שיהיה אפשר להגדיר את הכפתור לבצע פעולות אחרות כמו פתיחת מצלמה, הדלקת פנס או צילום מסך. פרט נוסף ומאוד משמעותי הוא המעבר, לראשונה, לשקע טענה מסוג USB-C.

טים קוק. GettyImages
באופן טבעי, המכשירים שיתפסו את רוב תשומת הלב יהיו מכשירי ה-iPhone 15 החדשים. מנכ"ל אפל, טים קוק, עם דגם האייפון 14 פרו/GettyImages

וחכו, זה לא הכל. כזכור, השינוי המרכזי שהגיע בדגמי האייפון 14 פרו הוא האי הדינמי (Dynamic Island) - חלון התראות שהופך את המגרעת לאינטראקטיבית, ומנצל את השטח ה"מת" שבו מסתתרים מצלמת הסלפי וחיישן זיהוי הפנים (Face ID). כעת, הערכות הן שאפל תשלב את המנגנון גם בדגמי הבסיס הזולים יותר. בנוסף, גם מצלמת 48 מגה-פיקסל צפויה להשתלב בדגמי הבסיס.

כבכל שנה, אפל צפויה להכריז על הדור התשיעי של שעונה, עדכון לסדרה 8 הנוכחית. העדכון צפוי להתמקד בשדרוגים למעבד השעון, מסדרה S עם שיפור בביצועים, אבל מלבד זה לא צפויים שינויים מרעישים. כזכור השנה, אפל ביצעה שדרוג משמעותי למערכת ההפעלה של השעון כולל רקעים צבעוניים ועוד שכלולים, שמן הסתם יבואו לידי ביטוי בסדרה הקרובה. לפי מארק גרמן, כתב הטכנולוגיה של בלומברג, שהוא בעל מקורות טובים באפל, השבב S9 יהיה מבוסס על שבב הביוניק A15 שמשרת כרגע את סדרת האייפון. צפויים שדרוגי ביצועים לצד שיפור בחיי הסוללה. עוד קיימת אפשרות שהשעון יצא גם בוורוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
Apple Watch Ultra. GettyImages
אפל ווטש אולטרה; צפוי לקבל שדרוג השנה/GettyImages

עוד הפתעות בדרך?

מארז חדש לאיירפודס פרו עם USB-C - לאור השינוי הכי משמעותי הצפוי באייפונים - המעבר לשקע USB-C, אפל צפויה להכריז גם על מארז חדש עבור דגם האיירפודס פרו הנוכחי שלה, שיכלול שקע USB-C כמו שאר העולם הנאור במקום שקע הלייטנינג, כדי ליצור תאימות ואחידות בכבלים בין האוזניות והסמארטפונים מתוצרתה. ואם בכבלים עסקינן, עוד גימיק חמוד הוא שכבלי ה-USB שעתידים להיות מצורפים לאייפונים יהיו מצופים בד ארוג ובצבע תואם לזה של המכשיר במקום הכבל הלבן המסורתי, שזהו גימיק חמוד, ומאוד ברוח של אפל. עוד נטען כי הכבלים יהיו ארוכים יותר - כמטר וחצי במקום מטר, ועוד אורך לכבל זה תמיד מבורך.

צפויים גם שדרוגים לסדרת שעוני העל אולטרה, עם האולטרה 2, שיתומחר ב-80 דולר. כזכור, סדרת האולטרה היא שעונים גדולים, מוקשחים, מחומרים מתקדמים, המיועדים לאנשים העושים פעילות בתנאים קיצוניים. קוטר השעון הפעם צפוי להיות 49 מ"מ.

מחירים

בחודש שעבר דווח בסוכנות הידיעות בלומברג כי מחירי האייפונים החדשים יהיו גבוהים יותר לעומת הדור הקודם, לפחות עבור דגמי הפרו. מחיריהם של הדגמים הבסיסיים, האייפון 15 והאייפון 15 פלוס צפויים להישאר כשהיו ב-799 ו-899 דולר בהתאמה, אבל דגמי הפרו צפויים להיות יקרים יותר. לפי האנליסט של ברקליס טים לונג, ההערכה היא שדגם האייפון 15 פרו יתחיל מ-1,099 דולרים (עליה של מאה דולר) ואילו הדגם העילי, האייפון 15 פרו מקס יעלה 1,199 דולר ואולי אפילו 1,299 דולר, שהם 200 דולרים יותר לעומת הדגם הנוכחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully