וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אייפון: איידיגיטל תמכור מוצרי אפל ב-50% הנחה

עודכן לאחרונה: 3.9.2023 / 12:56

הרשת יוצאת במהלך שיאפשר לכלל הלקוחות לרכוש מוצרי של ענקית הטכנולוגיה בהנחות ענקיות, כולל אחריות לשנה על חלק מהם. הנה כל הפרטים

אייפון. ShutterStock
אייפון/ShutterStock

רשת iDigital, משווקת הפרימיום של אפל בישראל, הודיעה אתמול (רביעי) על אירוע מכירות מיוחד בסניף הרשת במתחם שרונה בתל אביב. לראשונה, יימכרו במחירים של עד 50% הנחה מגוון מוצרי אפל מוחדשים ומוצרים מדורות קודמים - אייפון, מחשבי מק, אייפד ואפל ווטש. המכירה תצא לדרך ביום ראשון הקרוב (3 בספטמבר) ותמשך עד ליום שישי (8 בספטמבר).

לדברי החברה, כלל המוצרים המוחדשים שיימכרו במסגרת אירוע המכירות במתחם שרונה ת"א עברו בדיקות מעבדה קפדניות על מנת לוודא את תקינותם, והם יימכרו ללקוחות הרשת עם 3 חודשי אחריות. מוצרים מדורות קודמים יימכרו עם אחריות יצרן לשנה.

רוצים לקבל עדכוני טכנולוגיה לפני כולם? הצטרפו לעמוד האינסטגרם

איידיגיטל. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
סניף של רשת איידיגיטל/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

"איידיגיטל, רשת הפרימיום היחידה בישראל למכירת מוצרי אפל (APR), ממשיכה לקדם את מוצרי אפל לקהל הרחב, ועושה זאת שוב במסגרת אירוע מכירות מיוחד באחד מסניפי הדגל של הרשת, במתחם שרונה בת"א", אומר משה שוצברג, סמנכ"ל מכירות איידיגיטל. "לקוחות הרשת הצביעו ברגליים באירוע הראשון שערכנו בחודש יוני וידעו להעריך הזדמנות של ממש להתחדש במוצר אפל במחיר ללא תחרות. כך יהיה גם הפעם, כאשר המומחים שלנו יסייעו וילוו את הלקוחות בתהליך הרכישה המשתלם והייחודי הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully