וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Gong חושפת את פתרון ה-Generative AI הראשון בעולם לתחום המכירות

בעקבות שיחה עם לקוח, אנשי מכירות יוכלו לשאול את המערכת: "אילו צעדים כדאי לי לנקוט שיגדילו את הסיכוי לסגירת עסקה"

אילון רשף שותף מייסד בחברת GONG. רמי זרנגר,
אילון רשף שותף מייסד בחברת GONG/רמי זרנגר

חברת הטכנולוגיה, גונג (Gong), פלטפורמת בינה עסקית עבור אנשי מכירות, חשפה היום את Call Spotlight, פתרון ה-Generative AI הראשון בעולם לתחום המכירות. הוא מספק לאנשי המכירות סיכומי שיחות מדויקים עם הקשרים נכונים וכן המלצות לצעדים הבאים שכדאי לנקוט בעקבות שיחה עם לקוח.

הפתרון עושה שימוש בערכות הנתונים הגדולות של גונג ובמומחיות שלה בתחום המכירות ולכן רמת הדיוק של Call Spotlight גבוהה בשיעור של פי שניים לעומת פתרונות מדף חלופיים.

ב-Call Spotlight שולבה מערכת שאילתות מבוססת Generative AI ראשונה מסוגה שתוכננה ספציפית לאינטראקציות של אנשי מכירות. מערכת הפרומפטים כוללת שאלות מוגדרות מראש או אפשרות להציג שאילתות בשפה חופשית המפיקות תשובות מדויקות ורלוונטיות המאפשרות לאנשי המכירות להבין באופן עמוק את מצב העסקה, לזהות מגמות מתפתחות ולקבל החלטות איכותיות יותר.

פונקציית 'שאל כל דבר' (Ask Anything) מאפשרת לנציגי ולמנהלי מכירות להפיק מספר גדול יותר של תובנות מכל שיחה עם לקוח. דוגמאות לשאלות שניתן לשאול:

נציג מכירות: "בעקבות השיחה, מה הצעדים הבאים שכדאי לי לעשות כדי להגדיל את הסיכויים לסגור עסקה?". ההמלצות ישמשו את נציג המכירות בהמשך תהליך המכירה.

נציג מכירות: "האם תכני השיחה עשויים לעניין בעלי תפקידים בכירים אחרים בחברה שעם נציגה דיברתי?" המערכת תפיק תקציר מדויק של התוכן שעשוי לעניין בעל תפקיד בכיר אחר בחברה שיוכל לשמש בסיס לשיחה איתו.

מנהל מכירות: "האם הוזכרו בשיחה חברות מתחרות"? מידע שיסייע לזהות סיכונים וכן לבנות הדרכות יעילות לאנשי המכירות כשהם נתקלים במצבים תחרותיים.

אילון רשף, מייסד משותף ומנהל המוצר, גונג: "גונג מבינה שיחות. אנו משלבים הבנה זו עם יכולות Generative AI ומספקים בכך ללקוחות סדרה של תובנות מקיפות ומדויקות יותר עם הקשרים נכונים. בעזרת יכולות ה-AI הרחבות של גונג הלקוחות יכולים להתקדם מעבר למודלים לא מדויקים או מודלים גנריים לא שיטתיים. במקומם הם מוזמנים למנף תוצאות מדויקות המבוססות על מודלי AI שנבנו במיוחד לעולם תהליכי המכירות, להאיץ את התהליכים ולהגדיל את מכירות הארגון".

סוניל פאנדה, סגן נשיא WalkMe לתפעול הכנסות מסר בעקבות אימוץ הפתרון החדש: "וולקמי ממשיכה לאמץ AI בכל רחבי הארגון ואנו נלהבים במיוחד מהאפשרות הנפתחת עתה להפוך את צוותי המכירות ליעילים וגמישים יותר. המודלים של גונג מספקים רמת דיוק גבוהה יותר וצוותי המכירות שלנו מצוידים עתה בפתרון שיאפשר להם לצמוח באופן יעיל יותר, תוך התבססות על התובנות הנכונות. יכולת זו תפנה להם יותר זמן למכירות ולפעילויות של בנייה עסקית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully