וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיבלנו הצצה לקונסולת המשחקים הניידת של לנובו

עודכן לאחרונה: 3.9.2023 / 17:25

לנובו השיקה עכשיו את ה-Legion Go, קונסולת משחקים ניידת שמתחרה ב-SteamDeck וב-Ally של אסוס. שליח וואלה! לברלין קיבל הצצה בלעדית

ה-Legion Go של לנובו. ניב ליליאן, וואלה! טכנולוגיה
ה-Legion Go של לנובו/וואלה! טכנולוגיה, ניב ליליאן

תערוכת IFA השנה נעדרת כמה שמות גדולים מהתערוכה עצמה: סוני, אסוס, פיליפס, גוגל, קוואלקום - חברות גדולות ומשמעותיות שבעבר הייתה להן נוכחות משמעותית כאן במרכז הכנסים הוותיק של ברלין, השנה לא נוכחות בתערוכה. גם לנובו, ענקית המחשוב הסינית החליטה שלא להקים כאן ביתן, אבל כן שלחה את אנשיה להציג מוצרים חדשים כאן בברלין, בסוויטה של מלון מחוץ לשטח התערוכה. קפצנו לשם כדי לראות את קונסולת המשחקים החדשה, Legion Go, ועל הדרך ראינו עוד כמה מוצרים מסקרנים.

אבל נתחיל ישר עם המנה העיקרית: ה-Legion Go היא התשובה של לנובו ל-Ally של אסוס או ה-SteamDeck של Valve, ויש לה כמה תכונות חמודות, חלקן נראה שנלקחו ישירות מהספר של נינטנדו לגבי הסוויץ' או ה-Wi. אז הדבר הראשון שבולט ב-Legion Go הוא המסך. זהו מסך IPS עצום, 8.8 אינץ', כמעט בגודל של טאבלט ממוצע. הרזולוציה היא QHD פלוס, שמתרגמת ל-2560 על 1600 פיקסלים, במסך עם 144 הרץ קצב רענון, תמיכת גאמוט של 97% בתקן DCI ובהירות של 500 ניט.

מובן, זהו מסך מגע עם עשר נקודות. מתחת למכסה המנוע יש כאן מעבד Z1 Extreme של AMD ו-16 גיגהבייט זיכרון. הפלטפורמה להרצה היא כמובן ווינדוס 11, ומלבד תפעול במגע, יש כאן שני בקרים מתפרקים עם כפתורי ה-A-B-X-Y המוכרים, לצד ג'ויסטיק צלב מסורתי. עוד כללו פה לנובו כפתורי גישה מהירה למסך הבית ולהגדרות - ככה שאפשר לגשת אליהן גם מתוך משחק

@nivlilien קיבלתי הצצה בלעדית לקונסולת המשחקים הניידת החדשה של @Lenovo Legion ה- Legion Go #gaming #gamingontiktok #gamingconsole #gamingconsolepc #steamdeck #rogally #lenovo #lenovolegion #החיבור #גיימינג #לנובו #לנובוליג'ן ♬ original sound - nivli

וכמה מילים על הבקרים, כמובן כמו בסוויץ' של נינטנדו, הבקרים מתפרקים ויש להם גם הדקים אחוריים, אבל הקטע החמוד הוא שאפשר לפרק רק אחד מהם ולהפוך אותו לג'ויסטיק עומד מהסוג הקלאסי. יש כאן גם שני שקעי C-USB ושקע אוזניות, והציוד ההיקפי שאפשר לחבר ל-Legion Go הוא מגוון: מאוזניות ייעודיות של לנובו ועד משקפי תצוגה שנותנים לכם מסך תצוגה ענק מול העיניים גם כשאתם בנסיעות.

ומה לגבי משחקים? הו. ה-Legion Go תומך בכל פורמט שרק תוכלו לחשוב עליו: גם שירותי משחקים בענן כמו סטדיה או nVidia Now, גם הזרמה של משחק מחשב, וגם ה-Legion Go יסרוק את המכשיר ויחפש התקנות משחקים מקומיות, אם התקנתם כאלה. בקיצור, שחקו איך שבא לכם, עם משחקים מכל מקור אפשרי.

בחלק האחורי נמצא גם רגלית, שהיא מאוד שימושית, ומנצלת את הגודל הגדול יחסית של המכשיר. קצת התנסינו איתו והוא מאוד נוח לשימוש ולא מסורבל. אם אתם רוצים לשחק כשאתם זרוקים על הספה, במיטה או בנסיעות, ה-Legion Go נראה כאופציה רצינית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ה-Legion 9i, מחשב גיימינג מפלצתי שמכיל כמה חידושים מעניינים. ניב ליליאן, וואלה! טכנולוגיה
ה-Legion 9i, מחשב גיימינג מפלצתי שמכיל כמה חידושים מעניינים/וואלה! טכנולוגיה, ניב ליליאן

מפלצת מפחם

אבל זה לא היה צעצוע הגיימינג היחיד שלנובו הציגו בסוויטה שלהם בברלין. עוד הנחנו ידיים על ה-Legion 9i, מחשב גיימינג מפלצתי שמכיל כמה חידושים מעניינים, מלבד חומרת משחקים חזקה בדמות מעבד HX Core i9 מדור 13 של אינטל ומעבדי GeForce 4090 של nVidia וזיכרון דו ערוצי במהירויות של 5600 או 6400 מגההרץ ב-64 או 32 גיגהבייט.

לנובו שילבו כאן מערכת קירור נוזלית, שפותחה בשיתוף עם CoolerMaster, שנכנסת לפעולה כשהמעבד הגרפי מגיע ל-84 מעלות או יותר. כדי להקטין במשקל הגוף, ה-Legion 9i בנוי מסיבי פחם, שגם שימשו ליצירת עיטור ייחודי לגב - כך שאין שני מחשבים שזהים אחד לשני במראה.

@nivlilien קיבלתי גם הצצה לנייד הגיימינג המפלצתי של לנובו - הליג'ן 9i שמלבד חומרה עצמתית כולל גם חידושים כמו מערכת קירור נוזלית ושבב בינה מלאכותית מיוחד להתאמת ביצועים אוטומטית. #gaming #gamingontiktok #gaminglaptop #lenovo #lenovolegion #החיבור #גיימינג #לנובו #לנובוליג'ן ♬ original sound - nivli

הצג של המחשב, שהוא אגב, מחשב 16 אינץ', הוא צג יפהפה של 3.2K פיקסלים (3200 על 2000), שתומך בכל פורמט אפשרי, עם טווח צבעים של 100 אחוז בכמה תקנים, 1200 ניט בהירות וקצב רענון של 165 הרץ, תמיכה בדולבי ויז'ן, G-SYNC וכו' וכו'. והקטע האחרון המגניב הוא שבב בינה מלאכותית בשם LA2 שמה שהוא עושה זו אופטימיזציה אוטומטית של המחשב עבורכם מבלי שתצטרכו להתעסק בהגדרות ועוד קטע חמוד - הוא מנתח את התמונה על המסך, ומשנה את צבעי התאורה של מקלדת ה-RGB כך שתתן חוויה אופפת. וכל הבהמות' הזה שוקל רק 2.59 ק"ג, על אף שהוא מכיל גם סוללה מפלצתית של 100 וואט. מה שכן, הוא ישחרר לכם משקל רציני מהארנק אם תרצו לקנות אותו...

ולקינוח, הדבר האחרון שראינו מלנובו והיה חמוד עד מפוצץ מוח הוא מסך 27 אינץ' עם 4K חביב שמלבד היותו מסך דו ממדי שגרתי - הוא גם מכיל מערכת עקיבת עיניים כך שהוא מסוגל להציג מודלי תלת ממד בלי משקפיים. הוא אמנם מיועד ליוצרי תוכן בתחום, אבל זה היה ממש מגניב לראות למשל מודל של כדור הארץ שיוצא מהמסך ונמצא לנו לפני האף. מגניב.

  • עוד באותו נושא:
  • לנובו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully