וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Fujitsu הודיעה על שותפות עם Sensibo

יספקו פתרונות מיזוג לבתים חכמים תוך שימוש בדאטה וב-AI לצמצום פליטות גזי חממה

פוג'יטסו סנסיבו. יחצ,
פוג'יטסו סנסיבו/יחצ

Fujitsu ג'נרל (Fujitsu General) אוסטרליה ו-Fujitsu ג'נרל ניו זילנד מודיעות על שותפות עם חברת סנסיבו (Sensibo), על מנת לספק פתרונות מיזוג לבתים חכמים. סנסיבו היא חברה מובילה בתחום טכנולוגיות האקלים וה-IoT, שמפתחת פתרונות למזגנים חכמים ו-Heat Pumps, תוך שימוש בדאטה וב-AI לצמצום פליטות גזי חממה.

השותפות האסטרטגית תחזק את קו המוצרים בטכנולוגיית anywAiR® של Fujitsu ג'נרל, על ידי אינטגרציה עם הטכנולוגיות של סנסיבו במזגנים ובHeat Pumps של Fujitsu ג'נרל, מה שיאפשר ללקוחות Fujitsu לשלוט על המכשירים שלהם מכל מקום, בעזרת האפליקציה הייעודית של סנסיבו. האפליקציה מאפשרת ניהול מתקדם של מזגנים וכוללת אפשרויות חכמות לקביעת לוחות זמנים להפעלה וכיבוי, Climate react ושליטה קולית באמצעות Siri, Alexa ו-Google Assistant. הלקוחות יוכלו להנות מהיתרונות של האלגוריתמים שפיתחה סנסיבו בתחום machine-learning שיעזרו להם לחסוך אנרגיה ולהנות מנוחות ומשליטה טובה יותר.

מערכת ההפעלה של סנסיבו (Sensibo OS) שתוטמע במזגנים של Fujitsu ג'נרל תחת המותג הטכנולוגי anywAiR, הוא פתרון פרימיום end to end לחימום, אוורור ומיזוג אויר (HVAC). מוצרי ה-Smart HVAC של סנסיבו מאפשרים למשתמשים לשלוט במזגנים שלהם באמצעות בינה מלאכותית, דאטה וחיישנים, בעזרת מיחשוב ענן שמעבד יותר מ-1.2 מיליון אירועי HVAC מדי יום.

"הסכם הOEM המשותף בין Fujitsu ג'נרל וסנסיבו הוא לא רק צעד משמעותי לFujitsu, אלא לכל סקטור המזגנים החכמים." אמר קייל ראפטר, מנהל המוצר באוסטרליה וניו זילנד, Fujitsu ג'נרל. "אנו נרגשים מהשותפות עם סנסיבו, חברה ששמה את הקיימות והחדשנות הטכנולוגית בראש האג'נדה שלה, בדומה לנו".

"יחד עם Fujitsu ג'נרל, יכולנו ליצור מזגן שהוא שונה מכל דבר אחר שקיים בשוק. אנחנו מצפים לראות כיצד מערכת ההפעלה של סנסיבו תגוון את יכולות הייצור של Fujitsu ותיצור קפיצת מדרגה ענקית במערכת היחסים בין טכנולוגיה, ניהול אנרגיה ושליטה באקלים", אמר רן רוט, מנכ"ל ומייסד משותף של סנסיבו. "מזגנים חכמים הם הדור הבא בחדשנות של תעשיית החימום והקירור, עם פוטנציאל להוביל לירידה בצריכת האנרגיה ולהפחתת פליטות ה-Co2. אנו גאים על השותפות עם Fujitsu ג'נרל במטרה לאפשר למשתמשים שלהם את היכולת להשתמש במזגנים שלהם ביעלות רבה יותר ולתרום לשמירה על כדור הארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully