וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר איכות, יותר עוצמה: GoPro הכריזה על ה-HERO12 Black

עודכן לאחרונה: 6.9.2023 / 16:43

החברה השיקה את הדור הבא של מצלמת האקסטרים שלה שכוללת איכות תמונה משופרת ושדרוגים דרמטיים בחיי הסוללה, לצד צילום סטילס באיכות 27 מגה-פיקסל

GoPro HERO12 Black. GoPro,
GoPro HERO12 Black/GoPro

חברת GoPro השיקה היום (רביעי) את ה-GoPro HERO12 Black, מצלמת אקסטרים עמידה וקשיחה מתמיד, עם איכות תמונה משופרת ושדרוגים דרמטיים בחיי הסוללה. ה-HERO12 Black מתהדרת גם בצילום וידיאו באיכות 5.3K עם המייצב הדיגיטלי של החברה, HyperSmooth 6.0, וטווח דינמי גבוה (HDR) גם בצילומי וידאו.

היעילות המשופרת דרמטית של HERO12 Black משתלבת יחד עם סוללה בקיבולת 1720 מיליאמפר-שעה, ומאפשרת להאריך עד פי 2 את זמן העבודה במצב וידאו 5.3K60 (70 דקות). בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת שלה של הסוללה (המכונה Enduro) היא מגבירה את הביצועים בטמפרטורות קרות לעומת קודמותיה בסדרה.

מייצב הווידאו המתקדם והמשופר HyperSmooth 6.0, זוכה פרס האמי, מבטיח צילום חלק מבעבר, עם אפשרות לנעילת קו האופק גם בטלטלות חזקות. ה-HERO12 Black עמידה למים לחלוטין וקשיחה מתמיד כך שתוכלו להמשיך לצלם ללא הפסקה גם אם אתם דוהרים בבוץ, בשלג או עד 10 מטרים מתחת למים.

GoPro HERO12 Black. GoPro,
GoPro HERO12 Black/GoPro

עוד מציגה מצלמת האקסטרים החדשה צילום תמונות באיכות 27 מגה-פיקסל, וידאו בהילוך איטי עד פי 8, תאימות לעדשת Max Lens Mod 2.0 (לרכישה בנפרד), קישוריות Bluetooth למספר מכשירים בו-זמנית, תמיכה בחיבור מיקרופון אלחוטי, אפקטים שונים לצילומי לילה, מצבי Time Lapse, עריכת הצילומים בקלות באפליקציית Quik ועוד.

מצלמת האקסטרים GoPro HERO12 Black תהייה זמינה לרכישה בישראל החל מ-13 בספטמבר באתר Ronlight.co.il, בחנות רונלייט בראשון לציון, ברשתות ובחנויות הנבחרות. מחיר מומלץ לצרכן: 1,849 שקלים

  • עוד באותו נושא:
  • GoPro
  • גופרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully