וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל באחד: בדקנו שוטף רצפות שגם הופך לשואב אבק עצמאי

עודכן לאחרונה: 19.9.2023 / 10:55

צג LED שמראה את רמת הלכלוך, ייבוש באוויר חם ומיכל מים גדול: השואב השוטף החדש של Dreame עמוס בטכנולוגיות, ואפילו יודע להפוך את לשואב אבק לכל דבר. סקירה

ה-Dreame H12 Duel. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
ה-H12 Dual של Dreame/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

אם אתם כמוני, אתם בטח לא ממש נהנים מהמטלה הזאת. לנקות את הרצפה זה לא רק משעמם, אלא גם יכול להיות די מעייף. צריך להרים את הדלי הכבד, להוסיף מים וסבון, ולשפשף בכל פינה. אבל מה אם הייתי אומר לכם שיש דרך אחרת? השואבים השוטפים הידניים הפכו בשנה האחרונה למוצר שמחליף את הפעולה המבאסת לפשוטה ואף מהנה יותר - בלי צורך בדלי וסחבה. ומי שמסתערת על השוק הישראלי עם מוצר חדש היא חברת Dreame הסינית, עם ה-H12 Dual, שכמו שאפשר להבין משמו מדובר בשואב-שוטף שהופך גם לשואב אבק עצמאי לכל דבר. האם זה הפתרון? בדקנו.

ה-Dreame H12 Duel. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
ה-Dreame H12 Duel/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

עיצוב, מפרט וכפתורים

מהרגע הראשון שנביט ב-H12 Dual, תשומת ליבנו מופנית לעיצוב הנקי והאלגנטי שלו וניכר שב-Dreame שמו לב לפרטים הקטנים ביותר, ותשומת הלב היא די מרשימה. המכשיר עשוי מפלסטיק קשיח ומגיע בגוון שחור בגימור מט, לצד מבנה חזק ויציב (וגם מעט כבד). עוד הוא מגיע עם מגוון אביזרים נלווים כמו מברשת לספות, שתי עמדות עגינה, מתאם צר לשאיבה בפינות ומברשת רכה (ותכף נסביר לכם למה).

בחלק התחתון נמצאת המברשת, שניתנת לפירוק בלחיצה לצורך תחזוקה וניקוי בעת הצורך. בסך הכל קיימים ארבעה כפתורי פעולה: על הידית - כפתור הפעלה/כיבוי, כפתור הגדרות לשינוי מצב הניקוי וכפתור למחזור ניקוי עצמי. החלק המעניין: על גוף השואב נמצא כפתור שמנתק את ראש המנוע ומאפשר לחבר אותו למיכל פסולת נפרד - ללא מים - והופך אותו לשואב אבק עצמאי לכל דבר. וזוכרים את כל האביזרים שכתובים למעלה? אז זה בדיוק בשביל זה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ה-Dreame H12 Duel. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
השואב השוטף של Dreame - כולל צג LED שמראה אתרמת הלכלוך שנמצאת באיזור המטופל/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

כמו כן, יש תצוגת LED שמראה את המצב הנוכחי של המכשיר, חיווי הסוללה, הנחיה קולית חכמה, ואפילו את רמת הלכלוך שנמצאת באיזור המטופל (לפי צבעים). המכשיר סורק את הרצפה לאורך כל השימוש, מזהה את רמת הלכלוך, ומווסת את עוצמת הניקוי לפי חומרת המצב.

ה-Dreame H12 Duel. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
כפתור הפעלה וכפתור לשינוי מצב הניקוי/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

לפני שנמשיך, נסביר - מה זה בכלל שואב-שוטף? מדובר במוצר המשלב בין שואב אבק לבין שוטף רצפות. הוא בעל שני מיכלים, אחד למים נקיים ואחד למים מלוכלכים - והוא יודע לבצע את שתי הפעולות במקביל.

ובפרטים היבשים מדובר בעוצמת שאיבה של 16000PA, ומנוע 300W - בקיצור, מרשים במיוחד. מיכל המים הנקיים גדול באופן משמעותי ממתחרים אחרים בשוק - 920 מ"ל, ומיכל המים המלוכלכים גם כן - 700 מ"ל. יתרון משמעותי של ה-Dreame הוא מערכת ייבוש באוויר חם, מה שמבטיח ייבוש מהיר תוך כ-30 דקות, וגם מניעת ריחות רעים וחיידקים.

ה-Dreame H12 Duel. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
כפתור להפעלת מחזור ניקוי/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

מי צריך דלי וסמרטוט?

ההפעלה הראשונית על ידי כפתור ההפעלה שעל הידית, תפעיל את המברשת והמכשיר יעבוד במצב אוטומטי - הפונקציה שמצאתי כשימושית ביותר. פונקציית ספיגת הנוזלים פועלת נהדר גם כן, ומותירה את הריצפה כמעט יבשה. נאמר את זה כבר עכשיו: על הרצפה שלנו הוא לא השאיר כתמים של מים.

המים מרימים לכלוכים ואבק לרצפה ואת חלקו אפילו לא ראינו כשהתחלנו לשאוב, ולאחר השטיפה הרצפה יוצאת נקייה במיוחד, כאילו הרגע סיימתם לשפוך כמה דליים של מים ולשפשף אותה. עם זאת, כמו בכל מוצר שעוסק בניקיון - החיסרון הוא לנקות את כל הגועל שאספנו. המים המטונפים מגיעים למיכל ייעודי, וכדאי לבצע את פעולת הריקון מיד אחרי שסיימתם לנקות, כדי למנוע ריח של מים עומדים.

בנוסף, אם השתמשת בכל סוג אחר של שואב אלחוטי, אתם בטח כבר יודעים כמה לכלוך יכול להסתבך להידבק למברשת הניקוי וכמה קשה להיפטר ממנו. כדי להקל על העניינים, יש כאן יש מצב ניקוי עצמי. לאחר ששמים אותו להטענה בתחנת העגינה, ניתן ללחוץ על כפתור הניקוי העצמי, והמברשות ינקו את עצמן, יסתובבו כנגד פני השטח של תחנת העגינה.

ה-H12 Duel ופך לשואב אבק. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
הופך לשואב אבק עצמאי ברגע/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

לפי נתוני היצרן הסוללה אמורה לספק עד 35 דקות רצופות של שטיפה, ועד 60 דקות של שאיבה (בנפרד, כשואב). זה זמן די ארוך שלא ניצלנו אפילו 20 אחוזים ממנו, ואם מדובר בבית ישראלי ממוצע, כנראה שאף פעם לא תתקעו בלי אפשרות לשטוף את הרצפה.

בשורה התחתונה

היתרון של ה-H12 Dual הוא הפונקציונאליות. הוא משלב בין שני עולמות שונים של ניקיון בבית ומספק את היתרונות של שני הסוגים של מכשירים באותו מוצר - שטיפה ושאיבה ביחד, וגם בנפרד. המחיר הוא 3,490 שקלים, וכנראה שאם הייתם קונים את שני המוצרים בנפרד (שואב אבק ושואב שוטף) זה היה עולה לכם יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully