וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיע הזמן: וואטסאפ תרכז את הקבוצות בכרטיסייה נפרדת

עודכן לאחרונה: 10.9.2023 / 9:38

איכשהו זה לא קרה עד עכשיו, אבל אפליקציית המסרים תאפשר לנו בקרוב לסנן את השיחות שלנו לפי קטגוריות - כולל כל הקבוצות. כך זה נראה

וואטסאפ. ShutterStock
וואטסאפ/ShutterStock

הסוף לבלאגן: וואטסאפ תייעל בקרוב את ניהול ההודעות שלנו באפליקציה, ותרכז את כל הקבוצות שלנו בכרטיסייה נפרדת - כך לפי אתר WABetaInfo, שעוקב מקרוב אחרי גירסאות הניסוי (בטא) של וואטסאפ. הפיצ'ר החדש נצפה בגרסה 2.23.19.7 לאנדרואיד, כחלק מאפשרות "סינון רשימת צ'אטים" (Filter chat list), עליה עובדת החברה.

אחד היתרונות הגדולים של העדכון החדש הוא שהוא יאפשר למשתמשים לארגן את הצ'אטים שלהם בצורה מסודרת יותר, לקבל מבט כולל על כל הפעילות בקבוצות. כפי שאפשר להבחין בתמונה התחתונה, לצד הכרטיסייה הנפרדת לקבוצות, וואטסאפ תוסיף קטגוריות נוספות, בהן "כלל ההודעות", "שלא נקראו" ו-"אנשי קשר". כאמור, התכונה החדשה נמצאת בפיתוח, והיא צפויה להגיע בעתיד לכלל המשתמשים.

פיצ'ר הסינון החדש של וואטסאפ. WABetaInfo,
הסוף לבלאגן: פיצ'ר הסינון של וואטסאפ/WABetaInfo

בשבוע שעבר דווח שוואטסאפ עובדת על פיתוח פיצ'ר חדש שיאפשר למצטרפים חדשים לקבוצות לראות את היסטוריית ההודעות שנשלחה בקבוצה ב-24 השעות שקדמו לכך. הפיצ'ר החדש נקרא "שיתוף היסטוריה אחרונה" והוא יהיה זמין למנהלי קבוצות בלבד, אלו יוכלו להפעיל אותו או להשבית אותו לפי שיקול דעתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully