וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכישה שישית בשנתיים: פריוריטי רוכשת את ריטייל סופט

מעמיקה את הפתרונות בעולם הקמעונאות ורוכשת את חברת ריטייל סופט. זוהי הרכישה השישית בתוך שנתיים של ענקית הטכנולוגיה הישראלית בהיקף כולל של 400 מיליון שקל, רכישות הממצבות את החברה כמובילת שוק בתחומי ה- ERP, קמעונאות, חינוך ומלונאות

פריוריטי. יחצ,
פריוריטי/יחצ

חברת הטכנולוגיה פריוריטי (Priority Software), המפתחת פלטפורמות חכמות לניהול ארגוני מערכתי, מודיעה היום על רכישת חברת ריטייל סופט (Retailsoft), אשר פיתחה פלטפורמות לרשתות קמעונאות המאפשרת הגדלת ההכנסות בבית העסק וייעול העבודה (MYBRANCH), בעזרת מודולים תפעוליים המבוססים על נתונים אונליין מהקופות בסניפים.

הפלטפורמה שפיתחה ריטל סופט מאפשרת שיתוף מידע, קביעת תכנית יעדים עבור צוותי המכירות, קידום תחרותיות בין הסניפים והעובדים, ומספקת תובנות וכלי בקרה תומכי החלטות המאפשרים זיהוי ואיתור בעיות וכשלים בתהליכי השירות והמכירה. מטרת הרכישה היא שילוב הפתרונות של רייטל סופט במערכות פריוריטי, תוך השאת ערך נוסף ללקוחות הקמעונאות של פריוריטי והצעת ערך משמעותיות ללקוחות הקיימים של ריטייל סופט. בנוסף, פריוריטי מתכננת לקדם את הפתרונות של ריטייל סופט גם בשוק הגלובלי.

מדובר ברכישה השישית שמבצעת פריוריטי בשנתיים וחצי האחרונות. מסע הרכש של החברה התחיל בשנת 2021, כאשר רכשה את אידאה, שפיתחה פתרונות קמעונאיים לרשתות הכוללים מסחר מקוון, ניהול עמדות המכירה בסניפים וברשתות, מלאי, הפצה, כספים ועוד.

שגיב גרינשפן, מנכ"ל פריוריטי: "רכישת ריטייל סופט מרחיבה את היצע הפתרונות שלנו לעסקים בתחום הקמעונאות שהוא ורטיקל אסטרטגי בפריוריטי וצומח בקצב מהיר בישראל ובארה"ב. החיבור יאפשר לנו לשווק פתרון שלם (end-to-end) יחיד מסוגו בעולם שהטכנולוגיה שלו מגיעה מבית אחד הכולל מערכת ERP, ניהול רשתות קמעונאות (RMS) ועמדות מכירה (POS), ניהול עובדים וכמובן את המערכת של ריטייל סופט. הסינרגיה בין החברות תייצר ערך מיוחד לקמעונאים שנובע משילוב המערכות הטכנולוגיות. החיבור בין היכולות של פריוריטי, הפריסה הגיאוגרפית שלנו ולבין היכולות של החברה הנרכשת יאפשרו את הגדלת היצע המוצר שלנו לשוק הגלובאלי, והיא צעד נוסף בדרך להגשמת החזון שלנו להמשך להוביל את שוק מערכות הניהול הארגוני הבינלאומי. מעבר לזה אריק, בר ושאר הצוות הם חבורה של אנשים מצוינים - עם תודעת שירות ויכולות מוצריות וטכנולוגיות מצוינות ואני שמח מאד שהם מצטרפים לשורותינו".

אריק קפון, ובר מילר מייסדים ומנכ"לים משותפים בריטייל סופט מסרו כי החיבור לפריוריטי יאפשר יצירת ערך נוסף והרחבת הפתרונות והשירותים ללקוחות החברה כמו גם הרחבת הפעילות והאצת הצמיחה של החברה בשוק המקומי ובשווקים הגלובליים בהם פועלת פריוריטי. החיבור עם פריוריטי מגלם בתוכו סינרגיות רבות ובהתאם מהווה מכפיל כוח משמעותי להתפתחות וצמיחה.

לחברת פריוריטי משרדים בארה"ב, ישראל, בלגיה ובריטניה, ורשת גלובלית של שותפים עסקיים, והיא מעניקה שירות לכ- 75,000 לקוחות ביותר מ- 40 מדינות ברחבי העולם. החברה נחשבת למובילה בעולם בפתרונות תוכנה חכמים בניהול ארגוני מערכתי. המערכת של פריוריטי משפרת את היעילות העסקית, חוויית הלקוח והנגישות בזמן אמת למידע ולתובנות עסקיות. פריוריטי זוכה להכרה בינלאומית על ידי אנליסטים ואנשי מקצוע מובילים הודות לחדשנות המוצרים והתמיכה בטכנולוגיות העכשוויות, ביניהן ענן ומובייל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully