וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבוד כחול לבן: פרס יוקרתי לחברה ישראלית בכנס ה-IT הגדול בעולם

חברת Faddom, סטארט-אפ הפועל בתחום מערכות המידע והענן שיוצר עבור ארגונים מפה ויזאולית של כל השרתים ואפליקציות, גרפה את אחד התארים היוקרתיים בכנס VMware Explore בלאס וגאס

פרס יוקרתי לפאדום בכנס ה-IT הגדול בעולם. יחצ,
פרס יוקרתי לפאדום בכנס ה-IT הגדול בעולם/יחצ

כנס VMware Explore בלאס וגאס הוא הבמה הגדולה והמכובדת ביותר בתחום ה-IT. בכנס, הנערך מדי שנה בארה"ב, לוקחות חלק כ-300 מהחברות המובילות בעולם ומשתתפים בו כ-30 אלף איש, ובמהלכו מחולקים חמישה פרסים לחברות הבולטות בתחום.

השנה חברה ישראלית גרפה את אחד מהתארים היוקרתיים בתחרות: פרס הסטארט-אפ המבטיח. חברת Faddom, סטארט-אפ הפועל בתחום מערכות המידע והענן שיוצר עבור ארגונים מפה ויזאולית של כל השרתים ואפליקציות.

החברה, שמשרדיה נמצאים ברמת גן, מכוונת בעיקר לשווקים בארצות הברית ואירופה אך גם חברות בישראל נמנים בין לקוחותיה: בנק ישראל, שופרסל, מנורה אוניברסיטת רייכמן Lightricks, כלל ביטוח, SolarEdge ועוד. בנוסף, החברה מספקת שירותים לחברת RATP DEV UK, שמפעילה את מערך הרכבות והאוטובוסים באנגליה.

בנימוקי השופטים נאמר: "היכולת של החברה לאתר פריצות ולמנוע תקלות עוד לפני שהן קורות קריטית בימים אלו".

"כבוד גדול לקבל הכרה מכנס הIT הגדול בעולם וחיזוק על פועלנו בתחום מבכירים עולמיים בתעשייה אנחנו ממשיכים להתרחב ולהתפתח ולייצג את ישראל בבמות הגדולות ביותר בעולם" מסר אביב הוקר מייסד-שותף בחברה, רגע לאחר הזכייה.

  • עוד באותו נושא:
  • פרסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully