וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

iDigital משיקה e-Sim ותעניק חבילות גלישה בכל העולם

iDigital מרחיבה את שירותי הערך המוסף ללקוחות Apple בישראל ומאפשרת לנוסעים לחו"ל חבילות גלישה לכל העולם המבוססות על טכנולוגיית ה-e-SIM, בשיתוף פעולה עם חברת VOYE

איידיגיטל. ראובן קסטרו
עכשיו עם e-Sim/ראובן קסטרו

iDigital מרחיבה את שירותי הערך המוסף ללקוחות Apple בישראל ומכריזה על השקתiDigital e-Sim - e-Sim עם כיסוי גלובלי, תומך ב-130 מדינות (!), המאפשר ללקוחותiDigital ו- iDigital goodiz ליהנות מחבילות גלישה לכל העולם. אין צורך להחליף חבילת גלישה בעת מעבר בין מדינות. השירות, שמבוסס על טכנולוגיית ה-e-SIM, הינו שת"פ של הרשת עם חברת VOYE.

לרגל ההשקה - יעניקוiDigital ו-iDigital goodiz הטבה ללקוחותיהן: כל לקוח שירכוש ממגוון מוצרי Apple -iPhone , Mac, Apple Watch, iPad - יקבל חבילת גלישה לכל העולם של 1 ג'יגה במתנה (לניצול במהלך 7 ימים) - למימוש בנסיעתם הקרובה לחו"ל, עד לשנה מרגע מתן ההטבה.

חשוב לציין כי מדובר בשירות עם תמיכה בעברית 24/7, התקנה פשוטה וחד פעמית (ניתן לרכוש חבילות גלישה מרובות ללא צורך בהתקנה נוספת), מחירים אחידים לכל המדינות ואפשרות לשימוש בכמה נסיעות שונות במהלך השנה, אפשרות בדיקת תקינות ה-e-SIM בישראל ללא עלות ובעיקר טכנולוגיית כיסוי מקסימלית (חיבור למפעילים מקומיים עם הכיסוי הטוב ביותר בכל מקום בעולם).

צילי בלקינד, סמנכ"לית שיווק וקשרי לקוחות, iDigital: "רשת iDigital גאה להמשיך ולהוביל את השוק, ובעיקר להרחיב את הערכים המוספים שהיא מספקת ללקוחותיה. המהלך יאפשר ללקוחות Apple בישראל ליהנות מגלישה איכותית במחירים אטרקטיביים במיוחד ברחבי העולם, וכתמיד - להיות הראשונים לאמץ ולהתחבר לחדשנות".

רשתiDigital , שפועלת תחת חברת האם iCon Group - היבואנית הרשמית של מוצרי Apple בישראל - מונה 19 סניפים מחיפה ועד אילת. בנוסף אליהם, מפעילה הרשת את 7 סניפי iDigital goodiz. בנוסף למוצרי Apple, מציעה iDigital מגוון מוצרים ומותגים של חברות מובילות בעולם בתחום סגנון החיים הדיגיטלי.

  • עוד באותו נושא:
  • idigital

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully