וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה פותחים שנה: אפספלייר מקבלת מענק של מיליון דולר מארה"ב

אחרי שפיתחה אפליקציית סיור וירטואלי באושוויץ, אפספלייר מקבלת מענק של מיליון דולר מארה"ב לתמיכה בפרויקט הטכנולוגי

אפספלייר. אמיר בוכניק,
אפספלייר/אמיר בוכניק

בתקופת הקורונה נסגר מוזיאון אושוויץ למבקרים, מה שהוביל את מנהלי המוזיאון לפנות לציבור הרחב לסיוע כלכלי. בחברת AppsFlyer נענו לקריאה, פנו למנכ"ל אושוויץ, והחלו לפתח אפליקציה שתאפשר לערוך סיורים וירטואלים בלייב במוזיאון. כעת, לאחר כ-3 שנים של פיתוח ומספר חודשים של פעילות האפליקציה, תקבל החברה מענק של מיליון דולר מארה"ב לתמיכה בפרויקט הטכנולוגי. כך שיתף מזכיר המדינה של ארה"ב, אנטוני בלינקן, בנאומו השבוע בכנס לציון 80 שנה למרד גטו ביאליסטוק.

פעילות נוספת של החברה למען הקהילה נערכה השבוע במסגרת אירוע לקראת ראש השנה. מעבר להרמת הכוסית החגיגית שכולנו מכירים, החליטו בחברה לארח 7 עמותות ועסקים קטנים שפועלים למען אוכלוסיות שונות. באירוע נכחו כ-500 משתתפים, ביניהם עובדי החברה, משפחותיהם וחבריהם, עובדי הבניינים הסמוכים ועוד. הארגונים שאירחה החברה הם כאלו שמעסיקים נוער בסיכון, בני מיעוטים ובוגרים עם צרכים מיוחדים ופועלים למען אותן אוכלוסיות.

האירוע חולק לארבעה מתחמים לפי האלמנטים של החג; תפוח, דבש, רימון ודג. בכל מתחם יכלו ליהנות האורחים ממנות שונות, משקאות וקינוחים בהתאם לנושא המתחם. בנוסף, כל אחד מהאורחים קיבל מחזיק מפתחות בצורת דג, ששימש כואוצ'ר ובאמצעותו יכלו האורחים לרכוש מוצרים בדוכני הארגונים השונים, כתרומה מטעם החברה.

הרמת כוסית באפספלייר. אמיר בוכניק,
הרמת כוסית באפספלייר/אמיר בוכניק

הארגונים שאירחה AppsFlyer הם 'החיות של דודו', מיזם תעסוקתי-חברתי המייצר פתרון תעסוקה עבור צעירים על הרצף האוטיסטי; 'גוונים של מתוק', שוקולד המיוצר ע"י בני נוער בסיכון; 'סידיאנת הגליל', עמותה המקדמת שינוי חברתי באמצעות חיבור בין נשים ערביות ויהודיות; 'נערי האור', פרויקט חינוכי תעסוקתי לנוער בסיכון במסגרתו בני הנוער עוסקים בפיתוח, ייצור ושיווק של נרות במסגרת בית מלאכה לייצור נרות בוטיק; 'יקב כישור' אשר הוקם בכפר לאנשים עם צרכים מיוחדים; 'קיקו בייקרי', קונדיטורית בוטיק ו'פרחי צעירי', דור רביעי למגדלים, עובדי אדמה ואהבת הארץ.

מיכל כרמלי, People Experience Team Lead בחברת AppsFlyer: "אחרי הקיץ, ותקופה שלא היינו ביחד, השנה הזמנו לאירוע ראש השנה לא רק את העובדים במשרד, אלא גם את המשפחות והחברים שלהם, שהם חלק בלתי נפרד מ-AppsFlyer . היה לנו חשוב בנקודת הזמן הזאת בשנה לשתף פעולה ולחבור לארגונים ועסקים שפועלים למען הקהילה והחברה הישראלית ולכן השילוב הכ"כ מוצלח בין אירוע הרמת כוסית לבין יריד המתנות."

  • עוד באותו נושא:
  • מענק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully