וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השלב הבא": פייבר בקמפיין בינה מלאכותית חדש

Fiverr משיקה את קמפיין "Power of Humanity" תחת הסלוגן AI took my job…to the next level". הפרסומת וקמפיין החוצות בו מככבים מומחי בינה מלאכותית מ-Fiverr, מדגיש כמה חשוב הכישרון האנושי בעבודה עם AI

פייבר. יחצ,
פייבר/יחצ

Fiverr החברה שמשנה את הדרך בה העולם עובד יחד מכריזה היום (7 בספטמבר) על קמפיין חדש, "Power of Humanity", על רקע עליית הבינה המלאכותית ומדגיש את התפקיד החיוני והייחודי של בני האדם ביצירה ובשוק העבודה.

צוות הקריאייטיב של Fiverr יצר את הקמפיין האופטימי, שכולל פרסומת בת דקה שתשודר בטלוויזיה האמריקאית ותעלה בדיגיטל, וקמפיין שילוט חוצות שיעלה ברחבי ניו יורק ב-11 בספטמבר, במטרה להבליט את הפוטנציאל של הבינה המלאכותית ככלי בשירות הכישרון האנושי, שאינו בר-תחליף.

מחקר חדש שיזמה Fiverr והובילה חברת IPSOS מוכיח זאת. 500 עסקים אמריקאים השתתפו במחקר, 90% מהם מעסיקים או מתכננים להעסיק פרילנסרים לטובת פרויקטים שנוצרו באמצעות בינה מלאכותית ג'נרטיבית. מרבית העסקים אופטימיים לגבי הפוטנציאל של הטכנולוגיה העוצמתית הזאת ומאמינים שחשוב לשלב אנשים וכישרון אנושי בתהליכי העבודה אלו.

בפרסומת שהושקה השבוע בטלוויזיה האמריקאית, שני רובוטים שמייצגים את טכנולוגיית הבינה המלאכותית משוחחים ביניהם על המין האנושי ועד כמה מופלא וייחודי הוא בעיניהם. פסיפס קצבי של וידאו וסאונד יציג רגעים כאוטיים, יצירתיים ויפהפיים בחיי האדם - כאלה שאפילו ישויות מתקדמות עם בינה מלאכותית משתאות מולם.

קמפיין שילוט החוצות עלה לאוויר ברחבי העיר ניו-יורק (בין השאר בטיימס סקוור, בתחנת Penn, במנהרת Midtown, באוטוסטרדת הצד המערבי וברשות הנמלים).

הסלוגן של הקמפיין הוא "AI took my job… to the next level" ("בינה מלאכותית לקחה את העבודה שלי… לגבהים חדשים") ומככבים בו פרילנסרים מומחים לבינה מלאכותית מ-Fiverr. ברוח made on fiverr הם צולמו על ידי צלמים פרילנסרים של Fiverr . הקמפיין פונה לאותם אנשים שחוששים מהשתלטות הבינה המלאכותית על שוק העבודה ומבקש להעביר מסר אופטימי ומרגיע, לגבי האמונה ביכולת של המין האנושי להשתמש גם במהפכה הטכנולוגית הזו על מנת להתקדם ולהתפתח - קמפיין "Power of Humanity" הוא מהלך משמעותי נוסף בסדרה של יוזמות בתחום הבינה המלאכותית ש-Fiverr מקדמת החל מינואר 2023. ביניהן:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
  • מכתב פתוח שכתב מיכה קאופמן, מנכ"ל Fiverr, לבינה המלאכותית ופורסם בניו-יורק טיימס.
  • השקת קטגוריית בינה מלאכותית בזירת המסחר של Fiverr, עקב דרישה גוברת לשירותי בינה מלאכותית מקצועיים.
  • השקת הכלי הייחודי Fiverr Neo, המבצע התאמה בין עסקים לפרילנסרים באמצעות בינה מלאכותית.
  • השקת אתרי תוכן בנושא בינה מלאכותית המסייעים לבעלי עסקים להבין מהי, וכיצד היא תוכל לשרת אותם בשתי רמות:
  • Explorers Hub, שנועד לעסקים שעושים את צעדיהם הראשונים בעולםהבינה המלאכותית ומעוניינים ללמוד יותר על התחום.
  • Tech Hub המיועד לעסקים שכבר נעזרים בבינה מלאכותית, ומעוניינים להרחיב את השימוש בה.
פייבר. יחצ,
פייבר/יחצ

גלי ארנון, סמנכ"לית השיווק של Fiverr, אומרת היום: " ב-Fiverr אנחנו 'טכנו-אופטימיסטים'. כפלטפורמה גלובלית שבנויה על כישרונות אנושי, Fiverr מאמצת את טכנולוגיית הבינה מלאכותית ומאמינה שבכוחה לתרום ליצירתיות, לייעל תהליכי עבודה ולשפר תפוקה. מדהים לראות איך הקהילה שלנו אימצה במהירות את מהפכת הבינה המלאכותית - מעסקים שמחפשים פרילנסרים שיסייעו להם להטמיע בינה מלאכותית במוצריהם, ועד לפרילנסרים שנעזרים בבינה מלאכותית כדי לשפר את היעילות שלהם, או שפונים להתמחות בבינה מלאכותית כדי לענות על הביקוש הגובר לכך. הקמפיין החדש שלנו מכיר בכוחה של הבינה המלאכותית, מבלי להתעלם ממקור ההשראה האולטימטיבי: הכישרון האנושי."

  • עוד באותו נושא:
  • פייבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully