זו ההוכחה? גופות של "שני חייזרים" הוצגו לקונגרס בשידור חי

13.9.2023 / 14:05

זוג "גופות חייזרים" נחשפו באירוע רשמי בקונגרס במקסיקו והמומחה שהציג אותן והעיד בשבועה טען: 'לציבור יש זכות לדעת על טכנולוגיה לא אנושית ועל ישויות לא אנושיות"

גופות של חמישה "חייזרים" התגלו בפרו?/רויטרס

בחודש יולי, הקונגרס האמריקני שמע משלושה מקורות שונים כיצד הממשלה האמריקנית "מסתירה מידע חיוני" על עב"מים ועל קיומם של חייזרים. כעת -זה עולה מדרגה.

באירוע ראשון מסוגו אי מפעם בתולדות האנושות, גופות "לא אנושיות" של חייזרים הוצגו היום (רביעי) בפני פוליטיקאים מקסיקנים בקונגרס. ב-independent דווח ששתי הגופות הקטנות של החייזרים (לכאורה), שהובאו מקוסקו שבפרו, הוצגו בקופסאות זכוכית במקסיקו סיטי, מה שעורר התרגשות גדולה בקרב קהילת הקונספירטורים והמאמינים בקיומם של עב"מים וחייזרים.

על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, הקונגרס של מקסיקו אירח אירוע די חריג שעורר ויכוח על קיומם של יצורים חיים מחוץ לכדור הארץ. במהלך שימוע שנערך בקונגרס על תופעות חריגות לא מזוהות (והועבר בשידור חי באינטרנט), נחשפו שתי "גופות החייזרים" שנטען כי הן שרידים מאובנים בני 1,000 שנה של פריטים מחוץ לכדור הארץ שהוצגו על ידי העיתונאי והמומחה לעב"מים חיימה מאוסן. במהלך האירוע הוצגו לפולטיקאים גם כמה סרטונים המציגים "עב"מים ותופעות חריגות לא מזוהות".

ככה זה נראה

מאוסן, שדיבר תחת שבועה בארמון המחוקקים בסן לזארו, אמר '''הדגימות האלה אינן חלק מהאבולוציה הארצית שלנו... אלה לא יצורים שנמצאו לאחר התרסקות של עב"ם. הם נמצאו במכרות של דיאטומים (סוג של אצות) ולאחר מכן הפכו למומיות מאובנות".

מאוסן אמר לקונגרס כי דגימות ה-DNA משתי הגופות נבדקו והשוו לדגימות DNA אחרות ונמצא כי למעלה מ-30 אחוזים מהן היו ''לא ידועות ולא מוכרות למדע''. בנוסף, הוצגו גם צילומי רנטגן של הגופות שהראו שתוך אחת צמהם נמצאות "ביצים" יחד עם שתלי מתכת נדירה.

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
גופת "חייזר" שהוצגה בקונגרס במקסיקו. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
גופת "חייזר" שהוצגה בקונגרס במקסיקו/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

''לציבור יש זכות לדעת על טכנולוגיה לא אנושית ועל ישויות לא אנושיות. אנחנו מדברים על נושא שמאחד את האנושות, לא מפריד בינינו. אנחנו לא לבד ביקום העצום הזה, אנחנו צריכים לאמץ את המציאות הזו" אמר מאוסן, כפי שדווח על ידי המטרו הבריטי.

צפו בדיון המלא

או - שאלה סתם בובות מפלסטיק?

כמובן שהסרטונים מהאירוע בקונגרס הפכו לוויראליים, הדהימו את הצופים ועוררו פחד, התרגשות וסקרנות בקרב חובבי עב"מים.

עם זאת, חשוב לציין כי מאוסן נקשר בעבר לטענות על תגליות ''חייזרים'' שהופרכו מאוחר יותר. השאלה האם השרידים שהוצגו הם הדבר האמיתי או לא עדיין פתוחה, אבל באתר nationalworld שדווח על האירוע יוצא הדופן נכתב שכנראה יש סיבה טובה לכך שרשתות הטלוויזיה לא הפסיקו את השידורים במבזק חדשות מיוחד שמדווח על אישור לקיומם של חייזרים.

הגופות שהוצגו למחוקקים המקסיקנים ידועות ומוכרות כבר מספר שנים. ב-2017 אתר קונספירציות מוביל טען שהממשלה מסתירה מהציבור שש גופות של חייזרים עם שלוש אצבעות, שנמצאו קבורות בקווי נסקה שבפרו והם העריכו שהשרידים הן ככל הנראה מהשנים 245-410 אחרי הספירה, מאוסן טען אז שהמומיות האלה "קרובות יותר לזוחלים מאשר לבני אדם" וש"חובתם של כל תושבי פרו והעולם לשמר את הגופות הללו כדי לגלות את התשובה האמיתית". חוקר החייזרים הבריטי נייג'ל ווטסון טען אז כי מדובר בסך הכל ב"בובות מפלסטיק", וקבע כי זהו "זיוף ב-110 אחוז", שנועד לדבריו לגרום לאנשים להוציא כסף על כניסה למסיבת העיתונאים היוקרתית והאפשרות לראות את החייזרים.

מדענים שבדקו את העדויות הכחישו את הקונספירציה וטענו שהגופות נראות שונות מאלה של בני האדם כן הן "נוצרו" משרידי מומיות אנושיות. מאוסן יצא אז נגד הקביעה הזו וטען שלחוקרים אין דרך לדעת שמדובר בשרידי בני אנוש כי הם לא בחנו את הגופות וכי זו עוד דרך של הממשלה למנוע מהומה ציבורית.

אולם, הקונגרס העולמי ללימודי מומיות פוצץ את התגלית אחרי שחקר את הנושא וגילה את האמת. חוקרים מטעמו השתמשו בצילומי רנטגן כדי לבחון את הגופות ומצאו שהן אכן הורכבו מעצמות של בני אדם שנלקחו ממספר גופות,כדי ליצור מראה חייזרי יוצא דופן.