וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי להיפרד מהאייפון: לראשונה - מעבדה של אפל ליד הבית

מתוסכלים מכך שאתם נפרדים מהטלפון לשבוע כדי לתקן? דינמיקה מציעה תיקונים רשמיים של אפל במעבדות בסניפי החברה. המחירים: החל מ-249 שקל להחלפת סוללה מקורית

אייפון. ShutterStock
לשלוח את המכשיר למעבדה, לחכות... די!/ShutterStock

תיקון מכשיר טלפון תמיד כרוך בכאב ראש ובאמירות מתסכלות כמו "נשלח למעבדה, עד חמישה ימי עסקים, לא כולל שבתות, חגים וימי כיף לעובדים". ובכן, אם יש לכם אייפון, כל זה עתיד להשתנות.

מעבדות רשת דינמיקה בסניפים ובדוכנים יציעו מעתה תיקונים רשמיים לכל לקוחות האייפון בישראל, לרבות ללקוחות שרכשו את האייפון בדינמיקה, שכעת יוכלו לממש את אחריות היצרן למכשירם או לתקן אותו במעבדות בסניפי דינמיקה. דינמיקה הינה רשת המובייל המובילה בישראל, עם 60 סניפים ברחבי הארץ, מוכרת את מגוון מוצרי אפל ביבוא רשמי וכעת מציעה גם תיקונים רשמיים של אפל במעבדות בסניפי החברה.

בין התיקונים ניתן לבצע תיקוני מסך, החלפת סוללות עם בריאות נמוכה או סוללה נפוחה, תקלות במצלמות ועוד. התיקונים כאמור נעשים בחלפים מקוריים ומתועדים במערכות אפל, כך שהצרכן נהנה מתיקון מלא ורשמי, ומבלי שנתקל לאחר התיקון בהודעות "מקוריות" או בפגיעה בביצועי המכשיר. לרגל השקת המעבדות הרשמיות ליד הבית, דינמיקה תעניק הנחה של 50% על החלפת סוללה מקורית.

אלי אדדי. רמי זרנגר,
"מנגישים את התיקונים לכולם". אלי אדדי/רמי זרנגר

אלי אדדי, מנכ"ל דינמיקה: "מדובר בבשורה ללקוחות אפל, שמעתה יכולים ליהנות ממעבדה המציעה תיקונים רשמיים של אפל, ממש ליד הבית. דינמיקה בעלת פריסת המעבדות הרחבה בישראל, ועם הבשורה הזאת, אנחנו מנגישים את התיקונים הרשמיים לכולם, במחירים המשתלמים ביותר ולצד השירות הטוב ביותר. כבר לא צריך להיפרד מהאייפון למספר ימים על מנת ליהנות מתיקון רשמי עם חלפים מקוריים".

התיקונים מתבצעים בדוכני וסניפי דינמיקה ברחבי הארץ והינם לדגמי אייפון 12 ומעלה. לצד התיקון עם חלפים רשמיים והתיעוד במערכות אפל, הצרכן נהנה מתיקון מהיר במקום. בסוף התיקון מתבצע תהליך בדיקה ואימות של החלפים החדשים, על פי הסטנדרטים והתקינה של אפל ובסופם החלפת החלק מתועדת במערכות. עוד הלקוח נהנה מאחריות על התיקון למשך 3 חודשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

כמה זה יעלה לכם?

החלפת סוללה מקורית החל מ-249 שקל לאייפון 12 ועד ל-499 שקל לאייפון 14 פרו מקס. תיקון מסך רשמי לאייפון 12 יעלה לכם 1,329 שקל, תיקון מערך צילום לאייפון 13 יעלה 799 שקל.

למה חשוב לבצע תיקון רשמי עם חלפים מקוריים?

בשנים האחרונות אפל החלה לאכוף תיקונים לא רשמיים במוצרי החברה, כמו לדוגמה באייפון, אייפד, מחשבי מקבוק ועוד. כך לדוגמה, אם מבוצע תיקון שאינו רשמי בחלפים שאינם מקוריים כמו החלפת מצלמה, תקפוץ הודעה כי המצלמה אינה מקורית בכל פעם שהאפליקציה תפתח. בעת החלפת סוללה לא מקורית, לא תוצג יותר "בריאות הסוללה".

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully