וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייטיקה רוכשת את סטודיו משחקי המובייל הישראלי אינפליי לאבס

זוהי הרכישה השנייה של החברה ברבעון הנוכחי. העסקה שנחתמה מורכבת מתמורה ראשונית של כ-80 מיליון דולר כאשר סך התמורה המקסימלי עשוי לגדול עד כ-300 מיליון דולר

מייסד פלייטיקה רוברט אנטוקול. יחצ,
מייסד פלייטיקה רוברט אנטוקול/יחצ

פלייטיקה הולדינג (סימול בנאסד"ק: PLTK), חלוצה ומובילה בתחום משחקי מובייל ובידור אינטראקטיבי, הודיעה על רכישת סטודיו משחקי המובייל הישראלי אינפליי לאבס (Innplay Labs). העסקה שנחתמה מורכבת מתמורה ראשונית של כ-80 מיליון דולר כאשר סך התמורה המקסימלי עשוי לגדול עד כ-300 מיליון דולר.

"הרכישה של אינפליי לאבס הינה הרכישה השנייה שלנו ברבעון הנוכחי. רכישה זו של משחק מבטיח, חדשני ומצליח, מהווה הרחבה אסטרטגית נוספת של הפורטפוליו שלנו והזדמנות לצמיחה וחדשנות בז'אנר ה- Luck Battle. זאת לצד שילוב המומחיות בניהול ותפעול משחקים והטכנולוגיה החדשנית שלנו להנעת צמיחה מתמשכת וארוכת טווח", אומר רוברט אנטוקול, מייסד ומנכ"ל פלייטיקה. "אנחנו וחברת אינפליי לאבס הידועה בחדשנותה יחד עם צוות הטאלנטים שלה, חולקים את אותם ערכים של מיקוד, מהירות ויעילות. אנחנו שמחים לצאת למסע משותף ולמתג מחדש את המשחק Animals & Coins והחברה".

"אינפליי לאבס הוקמה בשנת 2019, עם החזון לעצב את הדור הבא של משחקי המובייל. כיום, ארבע שנים לאחר מכן, הצוות המיומן שלנו פיתח משחק מצוין, עם תוכן מגוון ורחב המעניק לקהל השחקנים שלנו חווית משחק ייחודית ומעניינת במיוחד ", אומר אור גילרון, מנכ"ל אינפליי לאבס. "אנחנו מאמינים שההצטרפות לפורטופוליו משחקי הקז'ואל החזק של פלייטיקה תביא את אינפליי לאבס לגבהים חדשים".

לא יכולתי לבקש תוצאה טובה מזו", אומר איתן רייסל, מייסד vgames, אחד המשקיעים הגדולים באינפליי לאבס. "החזון שלי עבור vgames היה מאז ומתמיד קידום שוק הגיימינג המשגשג, ורכישה זו מהווה אבן דרך חשובה במסע הזה. הרכישה מעניקה הכרה בצוות המוכשר של אינפליי, במיקוד ובצמיחה המהירה של החברה. אני שמח על האיחוד עם פלייטיקה, שהיא מעצמה בתעשייה".

הרכישה המוצעת כפופה לעמידה בתנאי הסגירה המקובלים.

  • עוד באותו נושא:
  • פלייטיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully