וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דופק ותשלום במגע: פרטים חדשים על הטבעת החכמה של סמסונג

עודכן לאחרונה: 18.9.2023 / 11:46

כבר דיווחנו כאן על כך שסמסונג מתכננת להשיק ככל הנראה בתחילת 2024 טבעת חכמה לצד סמארטפוני הדגל שלה, וכעת מתווספת לכך עדות נוספת באפליקציית המחשוב הלביש של הענקית מדרום קוריאה

טבעת חכמה. needpix, מתוך טוויטר,
טבעת חכמה/needpix, מתוך טוויטר

מזה זמן יש כבר שמועות ועדויות לא ישירות לכך שסמסונג עובדת על טבעת חכמה, שתהיה בעלת תכונות ניטור דומות לאלה של שעון חכם, ופריט מחשוב לביש חדש, שיושק כנראה בתחילת 2024. כעת, עדכון לאפליקציית המחשוב הלביש של החברה מאשר את השם "טבעת גלקסי" וחלון זמנים אפשרי להשקה, כך מדווחים ב-9to5Google.

בעדכון, מדווח האתר - לפי משתמשים קוריאניים חדי עין שהבחינו בו, יש אייקון שנותן מושג לגבי צורתה של הטבעת החכמה של סמסונג, וכמו כן גם התייחסויות בקוד לטבעת עצמה, בהמשך לעובדה שסמסונג רשמה את השם "טבעת גלקסי" עוד במרץ השנה ולעדויות מתוך שרשרת האספקה של סמסונג - שהעידו כי החברה ביצעה רכש של חומרים המתאימים לייצורה. עוד נראה מתוך ניתוח האפליקציה כי היא תושק מתישהו במהלך 2024.

עניין נוסף הוא שסמסונג גם בטבעת שלה, בדומה לאוזניות והתקני מחשוב לביש אחרים, מסתמכת על אפליקציה מרכזית - ותוסף, פלאג אין, לכל התקן, וכך יהיה גם לטבעת הגלקסי הצפויה. עוד מצאו בניתוח הקוד עדויות לתקשורת בלוטות' עם ההתקן החדש והודעות ממשק תואמות בנוסח "מתבצע חיבור עם הטבעת…". לטענת המדליף אייס יוניברס, הטבעת תעמוד במרכזו של אירוע ההכרזות של סמסונג בינואר 2024.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מה עושים עם טבעת חכמה?

מדובר בהתקן מחשוב לביש, אולי הכי קרוב שיש לגוף שלנו מלבד החדרה של שבב זעיר, הממוקד בניטור בריאות - איכות השינה, דופק, רמת החמצן בדם ופעילויות ספורט, בדומה למאמצים של חברות קטנות יותר כמו אורה (Oura). ואם לשלם עם השעון החכם נראה לכם מוזר, טבעת כזו עשויה לשלב גם שבב ייעודי לצורך תשלום במגע (בדומה לכרטיסי אשראי).

כמו כן, התקן כזה עשוי לשלב נורית חיווי זעירה, לצד אפשרות להתחבר לאפליקציה בסמארטפון, שתציג לנו פירוט מסודר של כל המדדים שנוטרו לאורך הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully