וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיירארק ועמותת "לא מפקירים פצועים בשטח" הרימו כוסית לשנה החדשה

פיירארק ועמותת "לא מפקירים פצועים בשטח" התומכת במתמודדים עם פוסט טראומה, בהרמת כוסית משותפת לכבוד השנה החדשה. איתי צ'יזיק: "אני גאה לראות את עובדי ועובדות החברה נרתמים לפעילות משותפת עם העמותה ומאמין שלכל אחד ואחת מאיתנו יש יכולת להשפיע לטובה"

פיירארק. יחצ,
פיירארק/יחצ

חברת FireArc (פיירארק) מהרצליה, המפתחת אפליקציות וטכנולוגיות פרסום מתקדמות, קיימה ביום רביעי האחרון הרמת כוסית לכבוד השנה החדשה בשיתוף עם עמותת "לא מפקירים פצועים בשטח", קהילה טיפולית ושיקומית עבור מתמודדים עם פוסט טראומה על רקע צבאי ובני משפחותיהם. האירוע לכבוד השנה החדשה התקיים במרכז העמותה במושב צוחר בחבל אשכול (ישובי עוטף עזה) בהשתתפות הנהלת, עובדי ועובדות FireArc וכן בהשתתפות חברי העמותה, ועשרות המתמודדים שהעמותה מלווה מרחבי הארץ ומשפחותיהם.

חברת FireArc מתמקדת בנושא פוסט טראומה במסגרת האחריות התאגידית שלה והיא מלווה את העמותה לאורך תקופה, תוך שילוב מגוון פעילויות התומכות הן במתמודדים עם פוסט טראומה והן במשפחותיהם. בין היתר, לאחרונה תרמה החברה למרכז בצחור שולחן ביליארד ולקראת החזרה ללימודים תרמה תיקי בית ספר, תיקי אוכל ובקבוקים לילדים.

איתי צ'יזיק, מנכ"ל חברת FireArc, אמר "כמי שחווה את ההתמודדות עם פוסט-טראומה יחד עם אישתי קרן אשר היתה פרמדיקית באוגדת עזה, הבחירה לתמוך וללוות את עמותת לא מפקירים פצועים בשטח מהווה עבורי באופן אישי והן ברמה הארגון אפשרות להיות שותפים ולסייע למתמודדים ולמתמודדות. אני גאה לראות את עובדי ועובדות החברה נרתמים לפעילות המשותפת עם העמותה ומאמין שלכל אחד ואחת מאיתנו יש יכולת להשפיע לטובה".

כרמית הדר ונדר, סמנכ"לית משאבי אנוש בחברת FireArc, אמרה "ארגונים משקיעים רבות ברווחת הפרט, אך לעיתים בכל מה שקשור לאחריות חברתית-תאגידית הם נוטים לרכז את הפעילות שלהם ליום המעשים הטובים השנתי. אבל אחריות חברתית-תאגידית היא הרבה מעבר לכך. בפיירארק אנחנו מאמינים שיש לנהל את הפעילות למען הקהילה באופן תדיר ולאורך כל השנה. ההשפעה של הפעילות היא משמעותית הן במישור הארגוני עבור עובדי החברה והן במישור החברתי עבור הקהילה".

עמותת לא מפקירים פצועים בשטח (ע.ר) הינה עמותה ללא כוונת רווח ששמה לה למטרה להוות מרחב בטוח, קהילה תומכת ומענה טיפולי ושיקומי לכל מתמודד עם פוסט טראומה על רקע צבאי, כל זאת תוך שאיפה להורדת חסמים עד כמה שניתן ומתן אפשרות פשוטה ויעילה לשיקום וחזרה למסלול חיים מיטבי. העמותה נותנת מענה טיפולי במגוון דרכים למתמודדים עם חוויות קשות מהשירות הצבאי, ויוצרת מסגרת וקהילה המבוססת על התאמת מעטפת אישית לכל מתמודד, מוכר, או בשלבים שונים של תהליך ההכרה ע"י משרד הביטחון. כל שירותי העמותה ניתנים בחינם וללא הגבלת זמן גם למתמודדים וגם לבני משפחותיהם, הן למוכרים ע''י משרד הביטחון וגם לכאלה שעדיין לא. לאתר העמותה לחצו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully