וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה אי פעם: לוואטסאפ תהיה בקרוב אפליקציה לאייפד

עודכן לאחרונה: 19.9.2023 / 9:21

איכשהו זה לא קרה עד עכשיו, אבל אפליקציית המסרים הפופולרית ביותר בעולם, מפתחת אפליקציה ייעודית לאייפד. כך זה נראה וזה מה שידוע כרגע

וואטסאפ לאייפד. WABetaInfo,
כך זה נראה: וואטסאפ לאייפד/WABetaInfo

במסעה הבלתי פוסק לשדרוג, וואטסאפ מפתחת כעת את אחד הדברם החשובים ביותר אי-פעם - אפליקציה ייעודית לאייפד. לאחר שנים רבות בהן משתמשים נאלצו להשתמש בגרסת הדפדפן (Web) של וואטסאפ על מכשיר האייפד שלהם, דיווח באתר Wabetainfo, שעוקב אחר גרסאות הבטא השונות שמשחררת החברה כדי לעדכן על חידושים צפויים, מציג את הגרסה הראשונית של האפליקציה.

על פי הדיווח, אפליקציית וואטסאפ לאייפד תהיה דומה במראה ובפונקציונליות לאפליקציה הקיימת למכשירי אייפון, ותאפשר למשתמשים לשלוח ולקבל הודעות, ליצור שיחות קבוצתיות, לשתף קבצים ועוד. כמו כן, בדומה לגרסת הדפדפן, האפליקציה תפעל באופן עצמאי במכשיר - ללא צורך שהטלפון הראשי יהיה מחובר לאינטרנט.

חידושים בווטסאפ/non_ben_shushan/

חשוב לציין שמדובר בגרסת בטא, כך שייתכן שחלק מהתכונות עדיין לא יעבדו כראוי, כגון היכולת לצפות בעדכוני סטטוס ופונקציות מסוימות בנוגע למיקום בזמן אמת. כמו כל פיצ'ר שנמצא בפיתוח, בעתיד הקרוב הוא צפוי להיות מושק באופן רשמי לכלל המשתמשים.

בשבוע שעבר השיקה החברה את ה-"ערוצים" (Channels) ב-150 מדינות, כולל ישראל. מדובר בערוצי שידור פרטיים, נפרדים מהצ'אטים, אחריהם המשתמשים יוכלו לעקוב ולהתעדכן באופן חד כיווני - כמו גופי תקשורת, ארגונים, אמנים, קבוצות ספורט ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully