וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגמרה החגיגה? מאסק עומד לדרוש תשלום מכל משתמשי X (לשעבר טוויטר)

עודכן לאחרונה: 19.9.2023 / 13:41

אילון מאסק רמז כי X, לשעבר טוויטר, עומדת לדרוש דמי מנוי מכל המשתמשים בפלטפורמה. לטענתו, דרישת התשלום אמורה לדבריו להרחיק בוטים

אילון מאסק. רויטרס
אילון מאסק/רויטרס

בשיחה שלו אתמול (שני) עם נתניהו, אמר אילון מאסק כי X עשויה לדרוש תשלום מכל המשתמשים שלה, בניגוד למודל הנוכחי שבו דמי מנוי רק מקנים למשתמשים גישה לתכונות נוספות. לטענתו של איל הטכנולוגיה, שהוא גם הבעלים של SpaceX וטסלה - הקמת חומות תשלום תרחיק בוטים ממנה.

"אנחנו עוברים למודל של תשלום חודשי נמוך לשימוש במערכת", אמר מאסק, בהסבירו שלהקים בוטים וחשבונות מזוייפים עולה פרוטות, ובעצם דרישת התשלום לכל חשבון הוא מקווה להרחיק חשבונות מזוייפים שעכשיו עלותם תהיה גבוהה יותר בשל הדרישה לדמי מנוי בסיסיים. עוד ציין מאסק, כי כל פעם שמישהו ירצה להקים חשבון מזויף או בוט הוא יצטרך לספק אמצעי תשלום אחר, מה שיהווה חסם נוסף.

בווידאו:ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה בתחילת הפגישה עם היזם אילון מאסק, 18 בספטמבר 2023/אבי אוחיון, רועי אברהם ,יחזקאל קנדיל - לשכת העיתונות הממשלתית

לדבריו של מאסק, ל-X, או פעם טוויטר, יש 550 מיליון משתמשים, המייצרים 200 מיליון פוסטים ביום. עוד יצויין כי השיחה של מאסק עם נתניהו הייתה אמורה להיות סביב בינה מלאכותית, אבל מהר מאוד גלשה לנושאים כמו אנטישמיות וחופש הביטוי, על רקע האשמות כי X/טוויטר לא עושה די כדי לנקות שיח שנאה מהפלטפורמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully