וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל המוצר הראשי של מיקרוסופט עוזב את החברה בפתאומיות

עודכן לאחרונה: 20.9.2023 / 11:19

פאנוס פאניי, ה-"אבא" של סרפייס והפנים שלה בהשקות החומרה - עוזב את החברה בפתאומיות אחרי 20 שנה, ובאופן חריג, גם לא יופיע באירוע ההכרזות שלה מחרתיים. הוא עובר לאמזון

פאנוס פאני. Wndows Insider Program,
פאנוס פאני/Wndows Insider Program

פאנוס פאניי, מנהל המוצר הראשי של מיקרוסופט, ומי שמוביל את הפיתוח של סרפייס ווינדוס והיה אחראי על פיתוח מחשב ה-Surface המקורי מיומו הראשון - עוזב את החברה. בהודעת דואל אמש (שני), הודיע מחליפו, רג'ש ג'א, סגן הנשיא של מיקרוסופט לחוויה והתקנים הודיע לעובדים כי פאניי החליט לעזוב את מיקרוסופט אחרי שעבד בה 20 שנה. לפי דיווח של בלומברג, האיש עובר לאמזון ויוביל את הקו המוצרים הצרכניים שלה, כמו רמקולי אקו.

העזיבה של פאניי מפתיעה. רק בחודש שעבר אמר פאניי כי הוא מתרגש להופיע שוב באירוע ההכרזות של מיקרוסופט, שיתקיים ביום חמישי, שם עתידה החברה לחשוף את המחשבים החדשים בקו Surface וחידושים בתחום הבינה המלאכותית. אולם דובר מיקרוסופט פרנק שאו, אישר ל-The Verge כי פאניי לא יופיע באירוע.

מיקרוסופט. ShutterStock
מיקרוסופט/ShutterStock

פאניי, שהוביל את מוצרי הסרפייס והווינדוס תחת שני מנכ"לים, נחשב לפנים ולרוח החיה מאחורי המוצרים הצרכניים הבולטים של מיקרוסופט, ומי שהוביל את היצירה של ה-Surface - שהיה בעצם מוצר מחשוב חדש (מחשב לוח עם כיסוי מקלדת דק), וזכה להצלחה רבה כמו גם לחיקויים של יצרניות אחרות, עוד מאז שהושק במקביל ל-Windows 8.

על פי דיווח בבלומברג - האיש פשוט נחטף בידי המתחרים מאמזון, שם יוביל את קו המוצרים החכמים והצרכניים של אמזון כמו רמקולי אלקסה ושלל ההתקנים האחרים.

  • עוד באותו נושא:
  • מיקרוספט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully