וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיתי לגמרי: בלעה איירפודס במהלך השינה - ופונתה לביה"ח

עודכן לאחרונה: 20.9.2023 / 11:26

אישה שבלעה בטעות מתוך שינה את אחת מאוזניות האיירפודס פרו שלה, גילתה את עמידות האוזניות במיצי קיבה בדרך לא נעימה. לאוזניות ולבעלים שלהן שלום

מו קנדי בבית החולים, והאוזניה שחולצה מהקיבה שלה. Moe Kennedy,
מו קנדי בבית החולים, והאוזניה שחולצה מהקיבה שלה/Moe Kennedy

הנה לכם עיצה בחינם: אל תלכו לישון עם האיירפודס שלכם באוזניים (או כל אוזניות אחרות שאינן ייעודיות לשינה לצורך העניין). הצעירה מו קנדי ממדינת וושינגטון, הבינה את זה בדרך לא נעימה כשבלעה בטעות את אחת מאוזניות האייר פודס שלה מתוך שינה. ב-14 ביוני היא התעוררה בשלוש לפנות בוקר והבינה שככל הנראה בלעה את אחת מהאוזניות האלחוטיות שלה. בתגובה מתוך חרדה, היא ניסתה להקיא אותה בכוח, אבל משלא הצליחה, החליטו מו ואמה לגשת לחדר המיון.

הצוות הופתע והיה משועשע לגלות שהאוזניות עדיין תקינות ופועלות בתוך הגוף, אחרי שבהתקשרות לטלפון היה ניתן לשמוע את קולות הקיבה... אחרי סריקת CT, התברר שהאוזניה נעה במורד הקיבה, והיה חשש שתתקע שם, מה שהיה מצריך הליך ניתוחי. הרופאים החליטו לפעול במהירות ובעזרת תהליך אנדוסקופיה (הכנסת צינור דרך הוושט) דחוף, שלו את האוזניה כשהיא שלמה ופועלת.

איירפודס פרו. ShutterStock
דברים שאתם לא רוצים לגלות: איירפודס פרו עמידות במיצי קיבה/ShutterStock

"באופן כללי אני ממליצה על האייר פודס במאה אחוזים, אבל אני גם מאה אחוזים ממליצה לא לאכול אותן", כתבה קנדי במייל ל-AppleInsider שפרסמו את הסיפור. "אני רק שמחה שאני בריאה, ושבטעות בדקתי את העמידות של האוזניות במיצי קיבה, וגיליתי שהן עמידות עד 9 שעות...", סיכמה קנדי את החוויה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully